Աբորտ

Started by Hasik, January 12, 2009, 09:52:14 PM

Previous topic - Next topic

Ինչպե՞ս եք վերաբերում աբորտին։

խիստ բացասական
7 (77.8%)
բացասական
2 (22.2%)
անտարբեր
0 (0%)
չեմ դատապարտում
0 (0%)
ընդունում եմ
0 (0%)

Total Members Voted: 7

Nane

Quote from: vahan on January 14, 2009, 10:37:33 PM

Տաթևացու <Գիրք Հարցմանց>-ում պտուղի հոգի ունենալու մասին կա հետևյալ հատվածը.

[/quote]
հարգելի մասնակիցներ՜ ի՞նչ կլիներ .մինչև  այլոց կողմի  մեկնություններ մեջ բերելը։մեկ մեկ ել.   տեսնեինք. թե ինչ է ասում կտակարանը՝տվյալ հարցի վերաբերյալ։եթե անհասկանալի կլինի.նոր անցնենք մեկնություններին։
Նանե ջան .դու էլ. գուցե մատչելի լեզվով գրեի՞ր։ես ոչինչ չեմ հասկանում։
[/quote]

Վահան ջան, ես պարզապես փորձեցի պատասխանեցի Թիլիլի հարցին:

TILIL

Quote from: Nane on January 14, 2009, 04:45:25 PM
Quote from: TILIL on January 13, 2009, 09:29:28 PM
Եվ մի հարց կուզեյի տալ, եթե գիտեք խնդրում եմ պատասխանեք իմ հարցին:Մի անգամ, երբ վիճում էին աբորտի դեմ եղեցական դիրքորոշման մասին ինձ ասացին, թե Հայ Սուրբերից մեկ գրել է թե մինչև երկու շաբաթական (եթե չեմ սխալվում) հղիությունը կարելի է ընդհատել, քանի որ պտուղը երկու շաբաթից հետո է հոգի ունենում:
Ասեք խնդրեմ կա արդյոք այպիսի գրվածք և որ Սուրբի կողմից?:
Տաթևացու <Գիրք Հարցմանց>-ում պտուղի հոգի ունենալու մասին կա հետևյալ հատվածը.
<Եւ յետ այնորիկ յեօթներորդէ աւուրն սկսանի արիւնածուծ լինիլ յագանդէ մօրն ընդ պորտն` որպէս դդում և ձմերուկ ընդ կոթն: Ապա կազմէ զձև զգայականին մինչև ի Ի (20) օրն: ...Եւ ի ԻԱ (21) աւուրցն ի վեր երևեալ շնչոյն ձևակերպէ զկերպ մարդոյ մինչ ի Խ (40) օր արու մանկան, և իսկույն հեղի ի նա հոգի բանական և շնորհացն Աստուծոյ ծագեալ ի նա: Եւ էգն հոգեւորի  յետ Ձ (80) աւուր` որպէս ասացաք զպատճառն վասն տեղւոյն ցրտութեան, որ է ձախ կողմն արգանդին, որ ցուրտ գոլով վասն փայծաղանն, հապաղէ զկազմուած նիւթոյն ի կրկնապատիկ ժամանակս Ձ (80) աւուրց>:

Սա պարզապես Տաթևացու տեսակետն է, բայց նույնիսկ եթե այն ճիշտ լինի, սրանով չի կարելի արդարացնել հղիության արհեստական ընդհատումը:

Ամեն դեպքում սա շատ-շատ նուրբ հարց է:





Անչափ շնորհակալ եմ Նանե, քանի որ ճիշտ է ես պայքարում է, որ անհնար է հայ սուրբերից մեկը այդպիսի բան գրի, բայց ցանկանում էի հստակ իմանալ:

Hasik

#12

ՀՀ Կառավարության որոշմամբ սահմանվել են նաև աբորտի սոցիալական ցուցումներ, որոնց առկայության պարագայում թույլատրվում է աբորտ կատարել  cry cry cry cry մինչև հղիության 22 շաբաթական ժամկետը։ Դրանք են՝
ա/հղիության ընթացքում ամուսնու մահը
բ/կնոջ կամ ամուսնու ազատազրկման վայրում գտնվելը
գ/հղիության ժամանակ մայրական իրավունքից զրկվելը
դ/ամուսնալուծությունը հղիության ժամանակ
գ/հղիությունը բռնաբարությունից հետո

Ի՞նչ եք կարծում, արդյոք վերը նշված սոցիալական ցուցումները կարող են արդարացնել հղիության արհեստական ընդհատումը կամ մեղմել կնոջ մեղքի աստիճանը 23:), թե մեղքը մնում է մեղք։

Hasik

Ի գիտություն նշեմ, որ ՀՀ ընտանեկան օրենսգրքի համաձայն՝ տղամարդն իրավունք չունի  41:) կնոջ հղիության ընթացքում և մինչև երեխայի մեկ տարեկան դառնալը ամուսնալուծության հայց ներկայացնել դատարան։ Կարծում եմ, որ սրանով պետությունը փորձում է պաշտպանել ոչ միայն կնոջ, այլև երեխայի շահերը։

Masnaget

Quote from: Hasik on February 07, 2009, 06:15:16 PM

ՀՀ Կառավարության որոշմամբ սահմանվել են նաև աբորտի սոցիալական ցուցումներ, որոնց առկայության պարագայում թույլատրվում է աբորտ կատարել  cry cry cry cry մինչև հղիության 22 շաբաթական ժամկետը։ Դրանք են՝
ա/հղիության ընթացքում ամուսնու մահը
բ/կնոջ կամ ամուսնու ազատազրկման վայրում գտնվելը
գ/հղիության ժամանակ մայրական իրավունքից զրկվելը
դ/ամուսնալուծությունը հղիության ժամանակ
գ/հղիությունը բռնաբարությունից հետո

Ի՞նչ եք կարծում, արդյոք վերը նշված սոցիալական ցուցումները կարող են արդարացնել հղիության արհեստական ընդհատումը կամ մեղմել կնոջ մեղքի աստիճանը 23:), թե մեղքը մնում է մեղք։
Կարծում եմ, որ ոչ, չեն կարող արդարացնել:
Մի բան պատմելիս ոչ եղած բաները պակասեցրեք, ոչ էլ չեղած բաներ ավելացրեք:

Hasik

Մի քանի օր առաջ մի հաղորդում էի դիտում հեռուստատեսությամբ՝ «Քո սխալը», որտեղ հյուընկալել էին գինեկոլոգ–մանկաբարձ և հոգեբան, ցավոք նրանց անունները չեմ հիշում։ Նրանք խոսում էին հղիության, աբորտի ու երեխայի կամ այլ կերպ ասած՝ պտղի զգացողությունների մասին։ Ցույց էին տալիս, թե ինչպես է երեխան խուսափողական շարժումներ անում,  27:) 27:) երբ փորձում էին նրա գլուխը և մարմնի մյուս մասերը բաժանել իրարից ու հեռացնել։
Դա այլ բան չի կարող որակվել, եթե ոչ մարդասպանություն,  33:) 33:) քանի որ այդ պտուղը արդեն իսկ մեկ օրեկանից կենդանի էակ է, և իր մեջ ինֆորմացիա է պարունակում ապագա  երեխայի բնավորության, մազերի, աչքերի գույնի և այլ հատկանիշների մասին։

Հայ կանանց աբորտից խուսափելու նպատակով ցույց տվեցին մի կնոջ, ով ուռուցքով հիվանդ է եղել և տարիներ շարունակ քիմիա է ընդունել, որից հետո նա հղիացել է, ինչը հակացուցված էր և կնոջ և ապագա երեխայի առողջությանը,  41:) բժիշկները և նրա բոլոր հարազատները պնդել են, որ աբորտ անի, սակայն այդ կինն այնքան մեծ ուժ ու հավատ է գտել իր մեջ, որ որոշել է ունենալ երեխային, և փառք Աստծո, նրա և երեխայի մոտ հիմա ամեն ինչ կարգին է, փոքրիկն արդեն երեք տարեկան է։ 18:) 18:)

Մի կարևոր հանգամանք էլ նշեմ, որ աբորտի արդյունքում կինը ոչ միայն կարող է զրկվել  հետագայում երեխա ունենալու հնարավորությունից, կամ մյուս ապագա երեխաները կարող են ծնվել մտավոր կամ ֆիզիկական թերություններով, այլև նրանք կարող են դառնալ հոգեկան հիվանդ։
Ես անձամբ ականատես եմ եղել, թե ինչ վարքագիծ էր դրսևորում կինը աբորտից հետո, նա խելացնորային վիճակում էր։


Seyran sarkavag

Վիժեցումը ոճիր է որովայնում: Երեխան Աստծո նվերն է: Եթե չեք ուզում նրան, ի՛նձ տվեք
Մայր Թերեզա

Hasik

Հարգելի Սեյրան սարկավագ ես էլ եմ համաձայն, որ վիժեցումը ոճիր է և սպանություն, բայց հիմա քիչ չեն այն դեպքերը, երբ հղիության ընթացքում կինը հիվանդացել է ու արդյունքում դեռ չծնված երեխան լուրջ պրոբլեմներ ունի, եթե անգամ նա կենդանի ծնվի, ապա չի կարող երկար ապրել, իսկ ապրելուց էլ ահավոր կտանջի ու կտանջվի։
Կուզեի իմանալ Ձեր՝ որպես հոգևորականի, նաև մյուս ֆորումցիների կարծիքը, արդյոք ճիշտ է այս դեպքում կատարել արհեստական վիժեցում, թե ոչ, ի՞նչ որ բան այս մասին ասվում է Աստվածաշնչում կամ Սուրբ Հայրերի կողմից թողնված հայրաբանական գրականությունում։

Seyran sarkavag

Պատասխանի փոխարեն

Դուք ճանաչում եք մի հղի կնոջ, որն արդեն ութ երեխա ունի: Նրանցից երկուսը կույր են, երեքը՝ խուլ, մեկը՝ մտավոր թերզարգացած, իսկ ինքը՝ կինը, հիվանդ է սիֆիլիսով: Դուք նրան խորհուրդ կտա՞ք արդյոք աբորտ անել:
Բայց այդ հարցին պատասխանելուց առաջ նախ պատասխանե՛ք այս մյուս հարցին:
Համաշխարհային առաջնորդի ընտրություններ են անցկացվում, եւ ձեր ձայնը վճռորոշ նշանակություն ունի:
Թեկնածուների կարճ բնութագրերը.
Ա. Կապված է քաղաքական գործիչների հետ, որոնց բռնացրել են խարդախության մեջ, մշտապես խորհրդակցում է աստղագուշակի հետ, երկու սիրուհի ունի, ծխամորճ է ծխում եւ օրական 8-10 մարտինի է խմում:
Բ. Երկու անգամ հեռացրել են ծառայությունից. սովորություն ունի քնել մինչեւ կեսօր, ինստիտուտում բռնացրել են օփիում օգտագործելիս, ամեն երեկո մեկ շիշ վիսկի է խմում:
Գ. Պատերազմի հերոս, բուսակեր, հազվադեպ գարեջուր է խմում, չի ծխում, ամուսնական որեւէ կապ չի հաստատել:
Ո՞մ եք դուք ընտրում: Պատասխանեցի՞ք:
Այդ դեպքում եւս երկու խոսք թեկնածուների մասին:
Ա. Ուինսթոն Չերչիլ
Բ. Ֆրանկլին Դելանո Ռուզվելտ
Գ. Ադոլֆ Հիտլեր
Այ հիմա դուք պատրաստ եք պատասխանել առաջին հարցին: Եթե դուք խորհուրդ տվեցիք աբորտ անել, ապա դուք հենց նոր սպանեցիք Լյուդվիգ վան Բեթհովենին:

Seyran sarkavag

Անձամբ իմ կարծիքով սուրբգրային ամենամեծ հիմնավորումը «Մի՛ սպանիրն» է՝ իր տառացի, առաջնային իմաստով: