Սովորեցնում եմ գրաբար

Started by Masnaget, February 27, 2008, 05:50:59 PM

Previous topic - Next topic

Masnaget

#70
Շուտով գրաբարից էլ կգրենք ստուգողական

Մի բան պատմելիս ոչ եղած բաները պակասեցրեք, ոչ էլ չեղած բաներ ավելացրեք:

VAHAG

#71
Quote from: Masnaget on September 09, 2008, 10:54:27 AM
Quote from: VAHAG on September 09, 2008, 05:23:46 AM
Quote from: Masnaget on March 11, 2008, 12:43:29 AM
Quote from: Hasik on March 10, 2008, 10:22:32 PM
Իսկ երբ է ո-ն «օ» դառնում, ինչպես խոսքը դառնում խօսք:
Որպես կանոն` ասում են, որ ոչ թե <ո>-ն է դառնում <օ>, այլ` երբեմն, զուգահեռաբար գործածվում է նաև <օ> տառը: Բայց ոչ երբեք` <ո>-ի փոխարեն: <Օ>-ի պատմությունն ուրիշ է:
Եկեք տեսնենք, թե Մեսրոպ Մաշտոցի ստեղծած այբուբենը քանի՛ տառեր ուներ, և որո՛նք էին դրանք:
Եվ այսպես`

ԱԲԳԴԵԶԷԸԹԺԻԼԽԾԿՀՁՂՃՄՅՆՇՈՉՊՋՌՍՎՏՐՑՒՓՔ
Այստեղ կան 36 տառեր, որոնք համապատասխանում են 36 հնչյունների:

Օ և Ֆ տառերն ավելացվել են ուշ` միջնադարում` հետևելով եվրոպական այբուբեններին:
Այն բառերը, որոնք հնում իրենց մեջ <օ> ՀՆՉՅՈՒՆՆ էին պարունակում, ունեին կա՛մ <ո>  տառը,  կա՛մ  <աւ> երկբարբառը:

Մասնագետ ես համաձայն չեմ որ «օ» տառը ավելացվել է միջնադարում,հետևելով Եվրոպական այբուբեններին:Ինչ՞ու:Նախ ասեմ համաձայն չեմ «ստեղծել» բառի հետ  «Մեսրոպ Մաշտոցի ստեղծած այբուբենը» իմ կարծիքով ավելի ճիշտ է օգտագործել «վերականգնել» բառը՝ «Մեսրոպ Մաշտոցի վերականգնեց այբուբենը»:Դ=վար թե լինելով ամենահին քաղաքակրթություն ունեցող երկիրը չունենայինք տառերը,ունենալով Քարահունջը չիմանայինք թվերը և դա այն դեպքում երբ Քարահունջը աշխարհի ամենահին աստղադիտարանն է եղել,այսինքն այն կարծիքին եմ որ ունեցել ենք տառեր դեռևս շատ հնուց,իմացել ենք մաթեմատիկա,տիրապետել ենք աստղագիտությանը և ինչու եմ ասում «թվեր» որովհետև «օ» ն զերո է նշանակում ինչպես ցանակցած տառ ունի իր բացատրությունը:Մենք ունեցել ենք «օ» տառը բայց Մաշտոցը ինչ ինչ պատճառներով հանել է այդ տառը այբուբենից,որը երկար թեմա է:Խիստ կասկածում եմ լինել մի =ողովուրդ ով հազարամյակներ առաջ իմացել է որ երկրագունդը կլոր է,կարողացել է հաշվել երկրագնդի շառավիղը թույլ տալով ընդամենը 6 կիլոմետրի սխալ չունենար տառեր և չիմանար մաթեմաթիկա:

Այո. բոլորն իրավունք ունեն  կարծիք հայտնելու. Մի քանի նկատառում կամ հարց.

1.
«Մեսրոպ Մաշտոցի վերականգնեց այբուբենը»:
Ո՞ր աղբյուրն է վկայում այդ մասին:  Մեջբերեք վկայությունն ամբողջությամբ:

2.
Մենք ունեցել ենք «օ» տառը:
Ո՞ր աղբյուրն է վկայում այս մասին: Մեջբերեք վկայությունն ամբողջությամբ:

3.
Մաշտոցը հանել է այդ տառը /օ-ն/ այբուբենից:
Ո՞ր աղբյուրն է վկայում այս մասին: Մեջբերեք վկայությունն ամբողջությամբ:

4.
ցանկացած տառ ունի իր բացատրությունը
Տվեք, խնդրեմ, համառոտ բացատրություն յուրաքանչյուր տառի համար` նշելով  աղբյուրը:

5.
Տրամաբանական  մտահանգում. Շարունակո՞ւմ եք պնդել կամ հաստատո՞ւմ եք, որ...
Կողքը պարզապես  գրեք  Այո կամ Ոչ
...Քանի որ  հայերն ամենահին քաղաքակրթություն ունեցող ազգն են   հետևաբար  պետք է ունենային այբուբեն:...
Քանի որ  իմացել ենք մաթեմատիկա, տիրապետել ենք աստղագիտությանը, հետևաբար պետք է ունենայինք այբուբեն:...
Քանի որ հայն իմացել է, որ երկրագունդը կլոր է,  կարողացել է հաշվել երկրագնդի շառավիղը, հետևաբար պետք է որ ունենար այբուբեն:

Մասնագետի պատճառաբանությունները կտեղադրվեն վերը բերված հարցերի պատասխաններից հետո:


Մասնագետ ես համաձայն չեմ որ «օ» տառը ավելացվել է միջնադարում,հետևելով Եվրոպական այբուբեններին:Ինչ՞ու:Նախ ասեմ համաձայն չեմ «ստեղծել» բառի հետ  «Մեսրոպ Մաշտոցի ստեղծած այբուբենը» իմ կարծիքով ավելի ճիշտ է օգտագործել «վերականգնել» բառը՝ «Մեսրոպ Մաշտոցի վերականգնեց այբուբենը»:Դ=վար թե լինելով ամենահին քաղաքակրթություն ունեցող երկիրը չունենայինք տառերը,ունենալով Քարահունջը չիմանայինք թվերը և դա այն դեպքում երբ Քարահունջը աշխարհի ամենահին աստղադիտարանն է եղել,այսինքն այն կարծիքին եմ որ ունեցել ենք տառեր դեռևս շատ հնուց,իմացել ենք մաթեմատիկա,տիրապետել ենք աստղագիտությանը և ինչու եմ ասում «թվեր» որովհետև «օ» ն զերո է նշանակում ինչպես ցանակցած տառ ունի իր բացատրությունը:Մենք ունեցել ենք «օ» տառը բայց Մաշտոցը ինչ ինչ պատճառներով հանել է այդ տառը այբուբենից,որը երկար թեմա է:Խիստ կասկածում եմ լինել մի =ողովուրդ ով հազարամյակներ առաջ իմացել է որ երկրագունդը կլոր է,կարողացել է հաշվել երկրագնդի շառավիղը թույլ տալով ընդամենը 6 կիլոմետրի սխալ չունենար տառեր և չիմանար մաթեմաթիկա:
[/quote]

Այո. բոլորն իրավունք ունեն  կարծիք հայտնելու. Մի քանի նկատառում կամ հարց.

1.
«Մեսրոպ Մաշտոցի վերականգնեց այբուբենը»:
Ո՞ր աղբյուրն է վկայում այդ մասին:  Մեջբերեք վկայությունն ամբողջությամբ:

2.
Մենք ունեցել ենք «օ» տառը:
Ո՞ր աղբյուրն է վկայում այս մասին: Մեջբերեք վկայությունն ամբողջությամբ:

3.
Մաշտոցը հանել է այդ տառը /օ-ն/ այբուբենից:
Ո՞ր աղբյուրն է վկայում այս մասին: Մեջբերեք վկայությունն ամբողջությամբ:

4.
ցանկացած տառ ունի իր բացատրությունը
Տվեք, խնդրեմ, համառոտ բացատրություն յուրաքանչյուր տառի համար` նշելով  աղբյուրը:

5.
Տրամաբանական  մտահանգում. Շարունակո՞ւմ եք պնդել կամ հաստատո՞ւմ եք, որ...
Կողքը պարզապես  գրեք  Այո կամ Ոչ
...Քանի որ  հայերն ամենահին քաղաքակրթություն ունեցող ազգն են   հետևաբար  պետք է ունենային այբուբեն:...
Քանի որ  իմացել ենք մաթեմատիկա, տիրապետել ենք աստղագիտությանը, հետևաբար պետք է ունենայինք այբուբեն:...
Քանի որ հայն իմացել է, որ երկրագունդը կլոր է,  կարողացել է հաշվել երկրագնդի շառավիղը, հետևաբար պետք է որ ունենար այբուբեն:

Մասնագետի պատճառաբանությունները կտեղադրվեն վերը բերված հարցերի պատասխաններից հետո:


[/quote]
Շատ լավ Մասնագետ քանի որ այս թեմայի շուրջ հարց ու պատասխան սկսվեց և համոզված եմ որ քո պատասխանից հետո իմ մոտ էլ շատ հարցեր կառաջանան ես հիմա կպատասխանեմ բայց երբ դու պատասխանդ գրի համապատասխան տեղում,դե ինձ կասես որտեղ ես գրել,թե չէ այստեղ գրաբարի փոխարեն մի ամբողջ քննարկություն կլինի Մաշտոցի այբուբենի մասին:
Ես քո հարցերին քո առաջարկած հերթականությամբ չեմ պատասխանի որովհետև մի քիչ սխալ է ընտրված հերթականությունը:
Սկսեմ վերջին հարցից պատասխանելով ԱՅՈ:Ինչ՞ու:Մենք ունենք Քարահունջ անունով աստղադիտարան որը գտնվում է Սիսիան քաղաքի մոտ:
ԱՊԱՑՈՒՑՎԱԾ ՓԱՍՏԵՐ:
1.Ակտիվ գործել է ավելի քան 7500 տարի առաջ:
2.Շարունակաբար գործել է ավելի քան 5500 տարի:
3.Քարահունջը աշխարհի ամենահին և ամենամեծ աստղադիտարանն է աշխարհի հայտնի բոլոր հին աստղադիտարանների միջև:
4.Քարահունջը Ստոունհենջից հին է ավելի քան 3500 տարով (Ստոունհենջը համարվում էր ամենահին աստղադիտարանը բայց այս վերջին տարիների Քարահունջի հետազոտությունը հոդս ցնդեցրեծ այդ վարկածը):
Սրանք փաստեր են որոնք ապացուցվում են գիտականորեն Պարիս Հերունու և իր մի քանի ընկերների կողմից,ես չեմ կարող այդ բանաձևերը և հաշվելու տեխնիկան ներկայացնել այն շատ ծավալուն է դե ես կարող եմ ձեզ տալ այդ գիրքը և կհամոզվեք:
Այսպիսով ապացուցվում է որ հայերը ունեցել են աշխարհի ամենահին քաղաքակրթությունը:Այսքանը մտապահեք որովհետև այս փաստերի շնորհիվ տալու եմ մնացյալ հարցերի պատասխանը:
Դե ուրեմն սկսեմ առաջին հարցից.
Չկա և ոչ մի աղբյուր որ այն մասին որ Մաշտոցը վերականգնել է հայոց այբուբենը,դրա մասին ոչ Կորյունն է գրել և ոչ էլ ինչ որ մի անձ,դա չէր էլ կարող լիներ որովհետև Տրդհատ թագավորը և Գրիգոր Լուսավորիչ մոտ 100 տարի առաջ այրել էին մեր ամբողջ մշակույթը և հեթանոսության հետ կապված ամեն ինչ ուստի դ=վար թե Մաշտոցը լինելով Քրիստոնյա բարձաձայներ որ վերականգնում է հեթանոսական այբուբենը:Հիմա քեզ մի հարց որից հետո առաջ կանցնեմ.ինչու Մաշտոցը մեկնեց արտասահման որ հորիներ այբուբենը,հիմա կասես որպեսզի ուսումնասիրի հունական,ասորական և այլն այբուբենները վերձնելով ամենալավը,ես քեզ ուրիշ հարց կտամ մի ամբողջ 100 տարի Հայաստանում սովորեցնում էին այդ լեզուները և ինքը Մաշտոցը գերզազանց իմացել է հունարենը,ապա ինչու Մաշտոցը այն էլ աշակերտներով մեկնեց արտասահման եթե կարող էր տունը  նստած հորիներ այբուբենը:
Դու գիտես Եպիսկոպոս Դանիելի մոտ գոյություն է ունեցել հայկական այբուբենը որ ցավոք սրտի չի պահպանվել:«Դանիելյան» այբուբենի մասին չի հերքվում,ինչքան որ տեղեկացված եմ:
Իսկ հիմա ամենակարևորը,ունենալով ամենահին քաղաքակրթությունը չունենք այբուբեն:Դա աբսուրդ է:
«օ» տառի մասին ասեմ քանի որ մենք չենք պահպանել հին այբուբենը ուրեմն և չենք կարող ունենալ աղբյուր այն մասին որ «օ» տառ եղել է:
Հիմա քեզ հարց տուր ունենք աստղադիտարան,հետևաբար 7500 տարի առաջ ունենալով զարգացած մաթեմատիկա չունենանք զերո թիվը,չէ որ հայերը այնպիսի բաներ են իմացել որ եթե կարդաս գլուխդ կպտտվի,ես վերջում մի երկու հետաքրքիր տեղեկություն կտամ:Ինքը «օ» ինքնին զրո է նշանակում,իսկ եթե «զրո» բառը վերծանենք ստացվում է «ոգի» մի քիչ ուշ կասեմ ինչպես են վերծանվում բառերը և շատ հնարավոր է Մաշտոցը չի ուզեցել պահպանվի «օ» տառը այն կապելով հեթանոսական «ոգի» իմաստի հետ և այն փոխարինել է «ո» տառով:«Ո» տառը նույն իմաստը ունի:
Իսկ հիմա ամենակարևորի մասին:Ամեն տառ ունի իր նշանակություն:Մասնագետ ջան ես ունեմ այդ աղյուսակը թե որ տառը ինչ է նշանակում,միայն մեկ տառի վրա է օրինակը բերված թե ինչն է հիմք հանդիսացել տվյալ տառին տալ տվյալ բացատրությունը,այդ աղյուսակը հավքելը մի քիչ ջանջալ գործ է բայց ես քեզ ամենաուշը 3 կներկայացնեմ,դե մի քիչ =ամանակ է պետք այն հավաքելու համար:Հիմա կասես բայց հնարավորա որ սխալ բացատրություն է տված,ես քեզ կասեմ շատ հնարավորա,բայց ավելի լավ կլիներ հետևեիր փաստերին.կան շատ բառեր որոնց բացատրությունը տրվել է  այդ աղյուսակի շնորհիվ,ես քեզ հիմա մի երկու բառ կներկայացնեմ,իսկ հետո աղյուսակի հետ ավելի շատ բառեր կներկայացնեմ,ասեմ որ այդ բառերը վերծանելուց իմ մոտ էլ է հարցեր առաջանում,այս բառը ոնց եղավ այն բառը ոնց եղավ,բայց դա ուղղակի տեխնիկային չտիրապետելու արդյունքն է,դա շատ բարդ գործնթաց է ես համոզված եմ որ ինքը հեղինակը քեզ կբացատրի:
Երկիր=ե.ր.կիր=մեզ կրող
քար=ք.ա.ր=ամուր կյանք ունեցող
զամբիկ=զ.ամ.բ.իգ=առաջին ճուտ բերող էգ:
Եվ այլն այսպիսի բառեր հարյուրներով ունեմ:
Հիմա մտքումդ ասում ես չկա և ոչ մի աղբյուր,բայց Մասնագետ միթե պետք է ինչ որ աղբյուր լինի որ ինչ որ բան պարզենք,չէ որ շատ բաներ արգելվել են գրվել և մի մոռացիր որ Գրիգոր Լուսավորիչ այրեց մեր մշակույթը ջնջելով մեր անցյալը,դրա համար էլ հրեա պատմաբանները խեղաթյուրում են մեր պատմությունը և ոչ միայն հրեաները:
Հիմա մի շատ ավելի հետաքրքիր բան կգրեմ:Ինքդ պատկերացրու որ հնում ունեցել ենք այբուբեն,քեզ հարց կտաս բաց որոնք են այդ տառերը,դե այդ տառերը պետք է նման Մաշտոցյան տառերին,ի դեպ նկատի ունեմ մեզանից 17 հազար տարի առաջվա այբուբենը,ես այստեղ այդքան երկար չեմ կարող գրի թե ինչու ընտրվեց 19 տառ և ինչ դասավորությամբ դա դու ինքդ պետք է կարդաս,շատ ծավալուն կստացվի:Այսպես ընտրվեց 19 տառ շարվեց հետևյալ հերթականությամբ
ա ր յ հ ե ն տ մ կ օ
պ ի ծ ս վ ը խ շ ջ
Այսպես 19 տառ  և ասեմ որ լիովին բացատրվում է ինչու 19 տառ և ինչու այսպիսի հերթականությամբ:Մասնագետ եթե ամեն տառի տակ դնես իր նշանակությունը կստացվի երկու նախադասություն:
1.Կյանք տվողին ես պաշտեմ,Էությունը Նրա հիմքն է,իմ զույգ հոգևոր:
2.Բոլոր մարդկա ծիլերը սիրո՝ դեպի միացման նշանը շատ հաճելի:
ՀՐԱՇՔ Է:Այս նախադասությունները ապացուցում են որ  ճիշտ է ընտրված տառերի նշանակությունները և թե ճիշտ է ընտրված տառերը և հերթականությունը:
Սա մի փոքր բան էր ամբողջ գիտական աշխատանքի դու այդ տեսությունը կարդալով ավելի շատ փաստերի կհանդիպես քան իմ ներկայացրածն է,ես շատ համառոտ եմ գրել:
ԱՌԱՆՑ ԳԻՐ ՈՒՆԵՆԱԼՈՒ ՀՆԱՐԱՎՈՐ ՉԷՐ ԼԻՆԻ ՖԻՔՍԵԼ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐԸ,ԿՈՒՏԱԿԵԼ ԳԻՏԵԼԻՔՆԵՐԸ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՄԵՋ ՀԱՍՆԵԼ ԲԱՐՁՐ ՄԱԿԱՐԴԱԿԻ:Երևի հասկացար որ խոսքս կրկին Քարահունջի մասին է:
------------------------------------------------------------------------
Վերևում ասացի որ մի քանի հետաքրքիր տեղեկություններ կտրամադրեմ թե ինչ գիտելիքների են տիրապետել 7500 տարի առաջ:
1.Երկիրը գնդաձև է ու նրա շառավիղը մոտավորապես 6300կմ է:
2.Երկիրը պտտվում է իր առանցքի շուրջը մի օրվա պարբերությամբ և արեգակի շուրջը՝ մոտավորապես 365.25 պարբերությամբ:
3.Երկրի առանցքը էկլիպտիկայի մակերեսի նկատմամբ ուղղահայացից թեքված է մոտ 24 աստիճան և այդ անկյունը շատ դանդաղորեն փոփոխվում է փոքր սահմաններում:
4.Իմացել են Արեգակի շուրջը պտտվող 5 մոլորակների ու նրանց շար=ման պարբերության մասին:

Masnaget

Փորձեք թարգմանել հետևյալ նախադասությունն աշխարհաբար.

Հատուած գնացեալ Վարդգէս մանուկն ի Տուհաց գաւառէն, զՔասաղ գետով, եկեալ նստեալ զՇրէշ բլրով, զԱրտամէդ քաղաքաւ,
զՔասաղ գետով, կռել կոփել զդուռնն Երուանդայ արքայի:
Մի բան պատմելիս ոչ եղած բաները պակասեցրեք, ոչ էլ չեղած բաներ ավելացրեք:

Hasik

Մանուկ Վարդգեսը Քասախ գետով Տուհաց գավառից գնաց մի հատված, եկավ նստեց Արտեմեդ քաղաքի Շրեշ բլրի վրա, կռեց կոփեց Երվանդ արքայի դուռը։


Մասնագետ ջան գիտեմ, որ լիքը սխալներ եմ արել, ուղղակի խնդրում եմ համբերատար եղիր քո ուսանողների հանդեպ։ Շնորհակալություն։

Masnaget

Quote from: Hasik on September 16, 2008, 10:20:30 PM
Մանուկ Վարդգեսը Քասախ գետով Տուհաց գավառից գնաց մի հատված, եկավ նստեց Արտեմեդ քաղաքի Շրեշ բլրի վրա, կռեց կոփեց Երվանդ արքայի դուռը։


Մասնագետ ջան գիտեմ, որ լիքը սխալներ եմ արել, ուղղակի խնդրում եմ համբերատար եղիր քո ուսանողների հանդեպ։ Շնորհակալություն։
Այլ տարբերակնե՞ր...
Մի բան պատմելիս ոչ եղած բաները պակասեցրեք, ոչ էլ չեղած բաներ ավելացրեք:

VAHAG

Quote from: Masnaget on September 10, 2008, 11:35:14 PM
Փորձեք թարգմանել հետևյալ նախադասությունն աշխարհաբար.

Հատուած գնացեալ Վարդգէս մանուկն ի Տուհաց գաւառէն, զՔասաղ գետով, եկեալ նստեալ զՇրէշ բլրով, զԱրտամէդ քաղաքաւ,
զՔասաղ գետով, կռել կոփել զդուռնն Երուանդայ արքայի:

Մանուկ Վարդգեսը Տուհաց գավառ հատվածից գնաց,Քասախ գետով,եկավ նստեց Շրեշ բլրին,Արտամեդ քաղաքում Քասախ գետով,կռեց կոփեց Երվանդ արքայի դուռը:

VAHAG

Մասնագետ «այբուբեն» թեմայում խոստացածս նյութը փորձեցի տեղադրել,բայց տառերը վերածվեցին անկապ գծերի 14:),եթե հնարավորա մեյլով կուղղարկեմ դու տեղադրի:

Masnaget

Quote from: VAHAG on September 19, 2008, 06:13:21 PM
Quote from: Masnaget on September 10, 2008, 11:35:14 PM
Փորձեք թարգմանել հետևյալ նախադասությունն աշխարհաբար.

Հատուած գնացեալ Վարդգէս մանուկն ի Տուհաց գաւառէն, զՔասաղ գետով, եկեալ նստեալ զՇրէշ բլրով, զԱրտամէդ քաղաքաւ,
զՔասաղ գետով, կռել կոփել զդուռնն Երուանդայ արքայի:

Մանուկ Վարդգեսը Տուհաց գավառ հատվածից գնաց,Քասախ գետով,եկավ նստեց Շրեշ բլրին,Արտամեդ քաղաքում Քասախ գետով,կռեց կոփեց Երվանդ արքայի դուռը:

Թարգմանությունը սա է.

Գաղթեց երիտասարդ Վարդգեսը Տուհաց գավառից, Քասախ գետի մոտ, եկավ նստեց Շրեշ բլրի, Արտամեդ քաղաքի, Քասախ գետի շուրջ` Երվանդ արքայից աղջիկ ուզելու:

Գիտեմ` հարցեր կլինեն: Տվեք:
Մի բան պատմելիս ոչ եղած բաները պակասեցրեք, ոչ էլ չեղած բաներ ավելացրեք:

VAHAG

Quote from: Masnaget on September 21, 2008, 04:58:04 PM
Quote from: VAHAG on September 19, 2008, 06:13:21 PM
Quote from: Masnaget on September 10, 2008, 11:35:14 PM
Փորձեք թարգմանել հետևյալ նախադասությունն աշխարհաբար.

Հատուած գնացեալ Վարդգէս մանուկն ի Տուհաց գաւառէն, զՔասաղ գետով, եկեալ նստեալ զՇրէշ բլրով, զԱրտամէդ քաղաքաւ,
զՔասաղ գետով, կռել կոփել զդուռնն Երուանդայ արքայի:

Մանուկ Վարդգեսը Տուհաց գավառ հատվածից գնաց,Քասախ գետով,եկավ նստեց Շրեշ բլրին,Արտամեդ քաղաքում Քասախ գետով,կռեց կոփեց Երվանդ արքայի դուռը:

Թարգմանությունը սա է.

Գաղթեց երիտասարդ Վարդգեսը Տուհաց գավառից, Քասախ գետի մոտ, եկավ նստեց Շրեշ բլրի, Արտամեդ քաղաքի, Քասախ գետի շուրջ` Երվանդ արքայից աղջիկ ուզելու:

Գիտեմ` հարցեր կլինեն: Տվեք:
Շատ զարմացած եմ,չգիտեմ ինչ հարցնեմ:
Դուռը կռել կոփել նշանակում է աղջիկ ուզե՞լ:

Masnaget

QuoteՇատ զարմացած եմ,չգիտեմ ինչ հարցնեմ:
Դուռը կռել կոփել նշանակում է աղջիկ ուզե՞լ:


Այո՛
Մի բան պատմելիս ոչ եղած բաները պակասեցրեք, ոչ էլ չեղած բաներ ավելացրեք: