Բողոքականության օգտակարությունը

Started by Maro, November 26, 2007, 03:40:46 PM

Previous topic - Next topic

akunq

ես նորի կողմնակից եմ։ ու նորն էլ ասում է ։ՙոչ ոք չի վառի լույսը ու դնի մահիճի տակ.այլ կդնի մի բարձր տեղ որ բոլորին տեսանելի լինի՚։հիմա ուզումեմ ասել .քո մեջի լույսը (հավատքը) որևէ մեկը տեսնում է՞։

Masnaget

Quote from: akunq on November 11, 2008, 11:58:05 PM
ես նորի կողմնակից եմ։ ու նորն էլ ասում է ։ՙոչ ոք չի վառի լույսը ու դնի մահիճի տակ.այլ կդնի մի բարձր տեղ որ բոլորին տեսանելի լինի՚։հիմա ուզումեմ ասել .քո մեջի լույսը (հավատքը) որևէ մեկը տեսնում է՞։
Չգիտեմ:
Խնդրում եմ, մի՛ հարցրու:
Մի բան պատմելիս ոչ եղած բաները պակասեցրեք, ոչ էլ չեղած բաներ ավելացրեք:

Ղուկաս Վահան

Ակունք, այնուամենայնիվ հարցադրումդ կոպիտ է, իմ կարծիքով։ Դու երևի Պողոս առաքյալին էլ կտայիր էդ հարցը։

Ես Մասնագետի մեջ շատ մեծ լույս եմ տեսնում։ Նա շատ լուսավոր ու շնորհներով լի անձնավորություն է։
Let's open the window of our soul and let the light enter our souls

akunq

ես առաջինը.ինձ եմ տալիս այդ հարցը։ու նախահարձակը ես չեմ եղել .ես պաշտպանվողի դերում եմ։

Տ. Տաթև քհն.

Հարգելի Ակունք, կարծում եմ, որ այստեղ նախահարձակ լինելու կամ պաշտպանվելու ոչ մի առիթ էլ չկա, ես կարծումեմ, որ այս ֆօռումի նպատակը ոչ թե դա է, այլ ընդհակառակը, և մենք ուղղակի փորձում ենք փնտրել ու գտնել ճշմարտությունը՝ այդ անելով միասին

akunq

սիրով ընդունում եմ ձեր բարի խոսքը.հարգելի սարկավագ։ 13:)մանավանդ. երբ այնտեղ սեր եմ տեսնում։հաճելի է խորհել ձեզ հետ .ուստի. կուզեի մեկնել վրդոհվմունքս։ գիտեք ՝մարդիկ կան.որ ուղղակի տեսնում են .որ բոլորը գոռում են՜.իրենք ել են սկսում գոռալ.  անկախ իրենցից։դեպքեր են եղել.երբ այդ գոռգրացողներին ասում եմՙընկեր ջան ՝դու ի՞նչ հավատքի հետևորդ էս։ասում է ՙմեր հայկական եկեղեցու՚ասում եմ ՙծանոթ էս՞ եկեղեցու խորհուրդներին.՝ո՜չ։երբևէ հալածանք կրե՞լ ես Հիսուսի անվան համար՝.ոչ։ քեձ  մատնացույց արե՞լ են  որպես ՙոչ էս աշխարհի մարդ՚՝.առավել ևս ոչ։(իսկ եթե այս նշանները չկան.ՔՐԻՍՏՈՆՅԱՆ պետք է լուրջ մտորի)

իհարկե. ես էլ ՙմի բարի պտուղ՚չեմ։բայց նախանձով եմ նայում թե ինչպես են նույն ՙՀոգեգալստականները՚(քանի որ սկզբում իրենց անունը հոլովվեց)կրում Աստվածային  խոստացված  հալածանքները։մասնակցել եմ նրանց պաշտանմունքներին ու հակագրքային ոչ մի բան չեմ նկատել։այլ հակառակը՝.զանազան բժժկումներ ու հրաշքներ։հիմա ես ոնց անվանեմ այղ մարդկանց ՙԱղանղ՚՞։
Ի վերջո.եթե Պողոսը հայ առաքելական եկեղեցուց չեր.չի նշանակում.որ աղանդավոր էր։

Տ. Տաթև քհն.

Ես Ձեզ հասկանում եմ, ու բնավ չեմ կարող մեղադրել,ինքս փորձում եմ մտնել Ձեր հոգեվիճակի մեջ ու հասկանալ, ոչ միայն Դուք,այլ շատերն են ինձ ասել, թե ինչպես կարելի աղանդավոր համարել նրանց, ովքեր լավ քրիստոնյաներ են, բարի, անկեղծիրենց հավատքի մեջ և այլն։ Այս շարանը կարող է շատ երկարաձգվել։ Հասկանալով այս ամենը, մի պահ կարծես թե մենք էլ ենք սկսում երկմտել, բայց երբ որ մտածում ենք, թե արդյոք գեղեցիկ տուն կառուցելուց առաջ նախ հիմքերը չպիտի ամուր գցել, արդյոք այդ գեղեցիկ տունը կանգուն կմնա, եթե հիմքեր չունի։ Խնդրում եմ, որ դուք էլ մտացեք այս մասին։
Իսկ Պողոս առաքյլաը ոչ թե Հայ Առ. Եկեղեցուց չէր, այլ հենց Առաքելականեկեղեցին է հիմնված մասամբ էլ Պողոս առաքյլաի նամակների վարդապետության վրա։Հենց Պողոս առաքյալի խոսքերով է, որ չենք ընդունում հոգեգալստականներին

Salmast

Quote from: akunq on November 13, 2008, 10:15:31 PM
սիրով ընդունում եմ ձեր բարի խոսքը.հարգելի սարկավագ։ 13:)մանավանդ. երբ այնտեղ սեր եմ տեսնում։հաճելի է խորհել ձեզ հետ .ուստի. կուզեի մեկնել վրդոհվմունքս։ գիտեք ՝մարդիկ կան.որ ուղղակի տեսնում են .որ բոլորը գոռում են՜.իրենք ել են սկսում գոռալ.  անկախ իրենցից։դեպքեր են եղել.երբ այդ գոռգրացողներին ասում եմՙընկեր ջան ՝դու ի՞նչ հավատքի հետևորդ էս։ասում է ՙմեր հայկական եկեղեցու՚ասում եմ ՙծանոթ էս՞ եկեղեցու խորհուրդներին.՝ո՜չ։երբևէ հալածանք կրե՞լ ես Հիսուսի անվան համար՝.ոչ։ քեձ  մատնացույց արե՞լ են  որպես ՙոչ էս աշխարհի մարդ՚՝.առավել ևս ոչ։(իսկ եթե այս նշանները չկան.ՔՐԻՍՏՈՆՅԱՆ պետք է լուրջ մտորի)

իհարկե. ես էլ ՙմի բարի պտուղ՚չեմ։բայց նախանձով եմ նայում թե ինչպես են նույն ՙՀոգեգալստականները՚(քանի որ սկզբում իրենց անունը հոլովվեց)կրում Աստվածային  խոստացված  հալածանքները։մասնակցել եմ նրանց պաշտանմունքներին ու հակագրքային ոչ մի բան չեմ նկատել։այլ հակառակը՝.զանազան բժժկումներ ու հրաշքներ։հիմա ես ոնց անվանեմ այղ մարդկանց ՙԱղանղ՚՞։
Ի վերջո.եթե Պողոսը հայ առաքելական եկեղեցուց չեր.չի նշանակում.որ աղանդավոր էր։


Բարև Ակունք ջան,
Հետաքրքիր էր քո վերջին միտքը:

Անկեղծ ասած` երբեք չեմ լսել, թե ով Հայ Առաքելական եկեղեցուց չէ, նա աղանդավոր է: Լուրջ մարդ չեմ կարող համարել նրան, ով այսպիսի կարծիք կարող է արտահայտել:

Իսկ ընդհանրապես երբ խոսքը վերաբերում է որևէ այլ դավանանքի, կրոնի, վարդապետության հետևող մարդկանց, ես անձամբ միջամտում եմ` ասելով որ մենք մեզ նմանին դեմ չենք կարող լինել, այլ հարց է որ կարող ենք դեմ լինել որևէ գաղափարախոսության, ուսմունքի և այլն:

Ի վերջո ամեն մարդ Աստծուն գտնելու տարբեր ուղիներ կարող է ունենալ, բայց կարևոր է, որ այդ ուղիները տանեն դեպի Աստված:

Նախահարձակ լինելու կամ պաշտպանվելու մասին էլ արդեն մեր հարգելի սարկավագը շատ լավ ձևակերպում կատարեց` ինձ ու քեզ առիթ չտալով այդ մասին խոսելու 18:)

Բարի օր


vahan

Քեզ ատողներին ատեցի, Տէ՛ր, եւ քո թշնամիների պատճառով մաշուեցի։

akunq

Quote from: arsensrk on November 14, 2008, 01:09:56 PM
Ես Ձեզ հասկանում եմ, ու բնավ չեմ կարող մեղադրել,ինքս փորձում եմ մտնել Ձեր հոգեվիճակի մեջ ու հասկանալ, ոչ միայն Դուք,այլ շատերն են ինձ ասել, թե ինչպես կարելի աղանդավոր համարել նրանց, ովքեր լավ քրիստոնյաներ են, բարի, անկեղծիրենց հավատքի մեջ և այլն։ Այս շարանը կարող է շատ երկարաձգվել։ Հասկանալով այս ամենը, մի պահ կարծես թե մենք էլ ենք սկսում երկմտել, բայց երբ որ մտածում ենք, թե արդյոք գեղեցիկ տուն կառուցելուց առաջ նախ հիմքերը չպիտի ամուր գցել, արդյոք այդ գեղեցիկ տունը կանգուն կմնա, եթե հիմքեր չունի։ Խնդրում եմ, որ դուք էլ մտացեք այս մասին։
Իսկ Պողոս առաքյլաը ոչ թե Հայ Առ. Եկեղեցուց չէր, այլ հենց Առաքելականեկեղեցին է հիմնված մասամբ էլ Պողոս առաքյլաի նամակների վարդապետության վրա։Հենց Պողոս առաքյալի խոսքերով է, որ չենք ընդունում հոգեգալստականներին
պատվելի սարկավագ.ի ՙպաշտոնե ՚ձեր կարգավիճակը այնպիսին է.որ որոշակի սահմանափակումներ կան ձեր անձնական կարծիքը արտահայտելու համար։այս առումով ես ել. ձեզ հետ խոսելիս .հարգում եմ  ձեր կարգավիճակը. ու ինքս ել ընկնում  սահմանափակումների մեջ։
այսուհանդերձ.համարձակվեմ ասել իմ կարծիքը քրիստոնեական հիմքի մասին։
իմ խորին համոզմամբ.քրիստոնեությունը խիստ անձնական  վիճակ է։չի լինում ազգովի քրիստոնեություն։այո շատերի համար քրիստոնյա լինելը դա ազգային պատկանելիության մի ատրիբուտ է։բայց իրականում այն ավելին արժե։ինձ համար չի կարող հիմք հանդիսանալ իմ պապու գցած հիմքը(նա աթեիստ էր) առավել ևս ուրիշներինը։ցանկացաձ հիմքի ՙՀԻՄՔԸ՚քննվում է ավետարանով։
ու հերիք չէ. որ փրկության ճանապարհը՝մեկն է։այն էլ՝  շատ նեղ է։այստեղ կարծում եմ. ազգային հիմքը չի կարող օգնել։որովհետև եթե ճշմարտության ուղղին մեկն է.այն չի կարող լինել միայն հայ առաքելական եկեղեցու ձեռքում։այլապես մնացած ազգերը պետք է կորստյան բաժին լինեին։
թող ամենեվին կարծիք չկազմվի.որ ես ազգասեր չեմ։ուղղակի  ինչպես ասվումէՙԱՍՏԾՈՒՆԸ՛ .ԱՍՏԾՈՒՆ։ ԿԱՅՍՐԻՆԸ՛.ԿԱՅՍՐԻՆ՚
ու եթե հարկ համարեք։խնդրում եմ.նշեք Պողոսի որ խոսքերով է մերջվում հոգեգալստականությունը