սրբապաշտություն,'ճիշտ է արդեոք?

Started by akunq, October 17, 2008, 06:42:00 PM

Previous topic - Next topic

vahan

Իսկ ինչու չկարծենք որ նկարիչը սուբյեկտիվ է եղել ու իր պատկերացումներն է  ներդրել նկարի մեջ։
Քեզ ատողներին ատեցի, Տէ՛ր, եւ քո թշնամիների պատճառով մաշուեցի։

Petros

Quote from: vahan on August 29, 2009, 11:55:03 PM
Բարեկամս. քո բերած օրինակում ոչ թէ 2 այլ 0.2 դրվագ էլ չկա այն մասին.թէ ակնարկում եմ . որ Մարիամը սուրբ չէ։եթե այդ օրինակները համարում ես անսրբության ակնարկ.ես էլ պիտի կարծեմ. որ դու ամուսնությունը համարում ես անսուրբ ու պիղձ մի բան։ Այդպե՞ս է արդյոք. եթե  ոչ. կխնդրեի մեջբերումներիդ տրամաբանությունը պարզեցնել՝ ինչու  այդ տողերից հասկացար որ Մարիամին ոչ սուրբ եմ համարել։
Այդ դեպքում ո՞րն է պատճառը, որ դու կասկածի տակ ես դնում նրա կուսությունը` իմանալով, որ եկեղեցու հայրերը նրան կույս են հռչակել:
Սիմեոն ծերունին չեր գնում հանգստի ու գիտե՞ս` որն էր պատճառը. ԿԱՍԿԱԾՆ այն մասին, թե կույսը Որդի պիտի ունենա:

vahan

Quote from: Petros on August 30, 2009, 12:16:39 AM
Quote from: vahan on August 29, 2009, 11:55:03 PM
Բարեկամս. քո բերած օրինակում ոչ թէ 2 այլ 0.2 դրվագ էլ չկա այն մասին.թէ ակնարկում եմ . որ Մարիամը սուրբ չէ։եթե այդ օրինակները համարում ես անսրբության ակնարկ.ես էլ պիտի կարծեմ. որ դու ամուսնությունը համարում ես անսուրբ ու պիղձ մի բան։ Այդպե՞ս է արդյոք. եթե  ոչ. կխնդրեի մեջբերումներիդ տրամաբանությունը պարզեցնել՝ ինչու  այդ տողերից հասկացար որ Մարիամին ոչ սուրբ եմ համարել։
Այդ դեպքում ո՞րն է պատճառը, որ դու կասկածի տակ ես դնում նրա կուսությունը` իմանալով, որ եկեղեցու հայրերը նրան կույս են հռչակել:
Վերը արդեն շարադրել եմ.
Quote from: Petros on August 30, 2009, 12:16:39 AM
Սիմեոն ծերունին չեր գնում հանգստի ու գիտե՞ս` որն էր պատճառը. ԿԱՍԿԱԾՆ այն մասին, թե կույսը Որդի պիտի ունենա:
Մի՞թէ. ես չեմ կիսում այդ մեկնությունը։ Իսկ մինչև Տիրոջ ծնունդը.ամիսներ առաջ չե՞ր երևում որ  երեխա է լույս աշխարհ գալու։
Քեզ ատողներին ատեցի, Տէ՛ր, եւ քո թշնամիների պատճառով մաշուեցի։

Petros

Quote from: vahan on August 30, 2009, 12:14:56 AM
Իսկ ինչու չկարծենք որ նկարիչը սուբյեկտիվ է եղել ու իր պատկերացումներն է  ներդրել նկարի մեջ։
Ես ավելի հակված եմ այն կարծիքին, որ մարդու թշնամին է իր սուբյեկտիվ կարծիքը ներարկել ժողովրդի մտքերը այն մասին, թե Աստվածամորից բարեխոսություն խնդրելը կռապաշտություն է (ես գլոբալ եմ ասում, մի վերցրու կոնկրետ քեզ վրա): Իսկ եկեղեցու ավանդությունն ինձ համար ճշմարտություն է:
Չարը գիտե` ինչ պարտություն է կրում, երբ Աստվածամայրն աղոթում է մեզ` մեզավորներիս համար:

vahan

Quote from: Petros on August 30, 2009, 12:25:42 AM
Quote from: vahan on August 30, 2009, 12:14:56 AM
Իսկ ինչու չկարծենք որ նկարիչը սուբյեկտիվ է եղել ու իր պատկերացումներն է  ներդրել նկարի մեջ։
Ես ավելի հակված եմ այն կարծիքին, որ մարդու թշնամին է իր սուբյեկտիվ կարծիքը ներարկել ժողովրդի մտքերը այն մասին, թե Աստվածամորից բարեխոսություն խնդրելը կռապաշտություն է (ես գլոբալ եմ ասում, մի վերցրու կոնկրետ քեզ վրա): Իսկ եկեղեցու ավանդությունն ինձ համար ճշմարտություն է:
Չարը գիտե` ինչ պարտություն է կրում, երբ Աստվածամայրն աղոթում է մեզ` մեզավորներիս համար:
Պետրոս. չեմ խրախուսում էմոցիաներին տեղի տալը.այն խանգարում է քննարկմանը։Ավանդությունը ավանդություն.բայց  ինձ համար կտակարանի խոսքը առաջնայինն է։
Քեզ ատողներին ատեցի, Տէ՛ր, եւ քո թշնամիների պատճառով մաշուեցի։

Petros

Quote from: vahan on August 30, 2009, 12:22:38 AM
Quote from: Petros on August 30, 2009, 12:16:39 AM
Quote from: vahan on August 29, 2009, 11:55:03 PM
Բարեկամս. քո բերած օրինակում ոչ թէ 2 այլ 0.2 դրվագ էլ չկա այն մասին.թէ ակնարկում եմ . որ Մարիամը սուրբ չէ։եթե այդ օրինակները համարում ես անսրբության ակնարկ.ես էլ պիտի կարծեմ. որ դու ամուսնությունը համարում ես անսուրբ ու պիղձ մի բան։ Այդպե՞ս է արդյոք. եթե  ոչ. կխնդրեի մեջբերումներիդ տրամաբանությունը պարզեցնել՝ ինչու  այդ տողերից հասկացար որ Մարիամին ոչ սուրբ եմ համարել։
Այդ դեպքում ո՞րն է պատճառը, որ դու կասկածի տակ ես դնում նրա կուսությունը` իմանալով, որ եկեղեցու հայրերը նրան կույս են հռչակել:
Վերը արդեն շարադրել եմ.



heto zarmanum em ,vor  Surb Mariam@ hamarvum e minchev kyanki verj aprac kuys
Լատինատառը քո գրածն է, Վահան ջան: Ես հենց այս կասկածի մասին գրեցի:

Petros

Բոլորովին էմոցիաներ չկան: Ճիշտն եմ ասում ես ու թվում է թե էմոցյանե՞րն են:

vahan

Quote from: Petros on August 30, 2009, 12:34:40 AM

heto zarmanum em ,vor  Surb Mariam@ hamarvum e minchev kyanki verj aprac kuys
Լատինատառը քո գրածն է, Վահան ջան: Ես հենց այս կասկածի մասին գրեցի:

Պետրոս ջան. կույս ու Սուրբ բառերի մեջ տարբերություն տեսնու՞մ ես.թէ՞ ոչ։
Ովքեր կույս չեն(ամուսնացած են) չե՞ն կարղ սուրբ լինել։
Քեզ ատողներին ատեցի, Տէ՛ր, եւ քո թշնամիների պատճառով մաշուեցի։

Petros

Quote from: vahan on August 30, 2009, 12:39:02 AM
Quote from: Petros on August 30, 2009, 12:34:40 AM

heto zarmanum em ,vor  Surb Mariam@ hamarvum e minchev kyanki verj aprac kuys
Լատինատառը քո գրածն է, Վահան ջան: Ես հենց այս կասկածի մասին գրեցի:

Պետրոս ջան. կույս ու Սուրբ բառերի մեջ տարբերություն տեսնու՞մ ես.թէ՞ ոչ։
Ովքեր կույս չեն(ամուսնացած են) չե՞ն կարղ սուրբ լինել։
Դու զարմանու ես, որ Մարիամը կույս է: Ես էլ ասում եմ, որ եկեղեցու հայրերն են փաստում Մարիամի կուսության մասին (սա կոչվում է ավանդույթյուն): Դու ասում ես, որ Կտակարանն առաջնային է: Համաձայն եմ, ու եթե նկատել ես հենց ավանդույթն էլ է հիմնված Կտակարանին: Այնտեղ (ավանդուրյունում) ոչինչ չի առարկում կամ որևէ հակասող բան չկա Կտակարանին: Ու հենց այդ ավանդույթն է, որ մեզ հասցրել է Տիրամոր մասին ու շատ-շատ կարևոր բաներ: Երբ կասկածանքներ են առաջանում ու անհասկանալի մասեր մեզ շատ օգնում է ավանդաբար եկած մեկնությունները այս կամ այն բանի մասին:

Ինձ շատ են օգնել Սուբ Հայրերի մեկնություններն ու խրատները ճշմարտությանը որոշ չափով մոտենալ:

vahan

Quote from: Petros on August 30, 2009, 12:53:57 AM
Դու զարմանու ես, որ Մարիամը կույս է:
ես դավանում եմ որ Մարիամը Սուրբ հոգուց առավ պտուղը և տղամարդ չգիտնալով հղիացավ։
Quote from: Petros on August 30, 2009, 12:53:57 AM
Ինձ շատ են օգնել Սուբ Հայրերի մեկնություններն ու խրատները ճշմարտությանը որոշ չափով մոտենալ:
Էդ ճշմարտությունո՞վ ես հարցերը խճճում. սկզբում ասում ես թէ ասել եմ որ Մարիամը սուրբ չի.հետո ՝ կույս չի։ խնդրում եմ ինքդ քեզ համար. ու առավել ևս ինձ համար. հստակեցրու հարցերդ։
Քեզ ատողներին ատեցի, Տէ՛ր, եւ քո թշնամիների պատճառով մաշուեցի։