Մտածելու հարց

Started by Satenik, March 22, 2006, 05:03:59 PM

Previous topic - Next topic

Pantera

Ես էլ եմ որդեգրությունը ճիշտ ճանապարհ ընդունում ու շատ համամիտ եմ այս հարցում: Սակայն հասկանում եմ, նաև, շատ զույգերի էլ, որ նրանք էլ են ուզում  իրենց զավակներում հենց իրենց աryունը հոսի, իրենց գեները լինեն... մեղադրելի չէ երբեք, անշուշտ:
Սակայն մեկ հարց ունեմ. Միթե ճիշտ է դեմ կանգնել գիտական այս հնարաորությունից? ինչու?  14:)

Mariam

#11
Սիրելի Սուզան, գիտական բոլոր հնարավորությունները պետք չէ՞ ծառայեն մարդկանց: Ու գիտությունը' հոգևորի՞ն: Գիտության սահման չկա, որովհետև Աստված անսահման է, և մարդն ու իր մտքի պտուղը' գիտությունը Նրա պատկերի հետ որոշ նմանություն ունեն:
Բայց մարդը պիտի հոգևորին հետևի, ու ինքն որոշի գիտության կիրարելու օգուտի մասին, ու գիտական հնարավորության օգտակար կամ վնասակար լինելու մասին: Գիտությունը ինքնիրեն ո'չ բարի է, ու ո'չ չար: Հետո բարոյական խնդիր է առաջանում երբ մարդը որոշում է թե ի՞նչ ձևով ու չափով է օգտվելու գիտությունից:
Բժշկությունը զարգանում է հոգևոր ոլորտից հեռու, ու այս բաժանումը խիստ վտանգավոր է մարդու համար: Ամեն գնով ու գիտության ընծայած բոլոր արդիական հնարավորություններով –անանձ կերպով – արժե՞ փորձել բնության հակառակ գնալ, անպայման զավակ ունենալու փափագը գոհացնելու նպատակով:
Զավակ ունենալու փափագը սուրբ է, բայց դրան փորձել գոհացնել ամեն գնով ու բնության դեմ պայքարելով բոլոր հնարավորություններով - և միշտ հետ մղել մարդկային հնարավորին սահմանը- ըմբոստություն է ամենակալ Աստուծո դեմ:

Pantera

Endunum em khosqd u zgayunapes hamamit em mtqid het, sakayn mi harc arajacav.
Inchpes kareli ayn amene inch katarvum e mez het` veragrel Astcun?
Haskanali e, vor Astvac amenakaroghn e, sakayn chem karcum, vor dzmrane tetev hagnveluc heto mer hivandutyan patcharn el` Astco cankutyunn e. Menq` mardik shat skhalner enq gorcum, voronq el unen irenc hetevanqnere, inchpes kareli e AMEN inch veragrel Astcun?
Karcum em, vor Astvac tslis e mez uxix, chisht chanaparh, shat angam` nvirum e mez hamar karevor shanser kyanqum, sakayn chi stipum mardun da endunel.
Karcum em, vor Astvac steghcel e mardun, tvel e hnaravorutyunner, tvel e chisht chanaparhi uxxin u shat angam el` ognum e mez amen harcum, sakayn chi nshanakum, vor mer BOLOR anhajoghutyunnere kareli e veragrel Astcun.
Inch es karcum ays aritov?

Mariam

#13
 Մեր ունեցած անհաջողությունները ամենեվին չենք կարող վերագրել Աստուծո – բացի ի ծնե ունեցած մարմնական թերություններից , և այստեղ էլ պարտադիր է շատ զգուշորեն քննլ այս հարցը, որի պատասխանը պարզ չէ: Եթե կարելի է նրանց բուժել, բժշկության դիմելն անհրաժեշտ է: Բժիշկ չեմ, որպեսզի քննեմ ամուլության պատճառներն ու նրան բուժելու միջոցները: Միայն ասեմ, որ պետք չէ դիմենք ամեն միջոցին նրան բուժելու մեր փորձերի մեջ: Օրինակ' անծանոթ կնոջ արգանդում արհեստական ձևով դնել հոր սերմը, կամ, ահրելի մտահղացում...տատիկի արգանդում դնել այն: Կամ' կնոջ արգանդում դնել անծանոթ ու անանուն տղամարդու սերմը: Երբ գործածված միջոցը քանդում է ընտանիքի կազմը վնասակար պետք է նկատվի անպայման: Երբ կատարվում է ամուսնացած զույգի մտերմության մեջ, կարելի է մտածել դրա օգուտի մասին:
Չխոսենք կլոնավորման ընծայած հնարավորություններին մասին, որոնք խախտում են ընտանեկան բոլոր հիմքերը:

Mariam

#14
Ամուսնության խորհուրդը ամփոփում է ամուսնության ամբողջ իմաստը: Ամուսնության խորհուրդը ասում է, թե կինն ու տղամարդը մի մարմին պիտի լինեն: Չի ակնարկում բժշկի մը ներկայության : Ուզում եմ ասել' այդ պահին, կինն ու տղամարդը պարտադիր են մենակ լինել: Բժիշկը չպիտի փոխարինի տղամարդուն: Նույնիսկ –ըստ իս - սեփական տղամարդու սերմը չպիտի արհեստական ձևով բեղմնավորի սեփական կնոջը: Եթե ամուսնական սուրբ հարաբերությունը անպտուղ է մնացել, զավակի ծննդով չէ պարգևատրվել, զույգի սերը պիտի ուրիշ պտուղ տա աշխարհին, ինչպես Հայր Սուրբը նշեց' որբ երեխայի որդեգրումով:
Աստուծո սահմանած բնական ընթացքից դուրս ուրիշ 'արհեստական միջոցի դիմելը մեզ բազմաթիվ դժվարությունների առաջ է կանգնեցնում, ընտանեկան, թե երեխայի հոգեկան հավասարակշրության վերաբերյալ:


Pantera

Mariam jan, bayc yes ancanot zuygeri masin chem khosum, ayl khosum em arden amusnacac zuygeri arhestakan hghiutyan masin  43:)

Mariam

#16
Սուզան, այդ մասին էլ եմ խոսել, ընդգրկված է մյուս պարագաների մեջ:
Աստված այնպես է սահմանել ծննդափոխությունը: Դա ՍԻՐՈ արաք է, մի սեր, որ ընդգրկում է մարդը –կինն ու տղամարդը- ամբողջապես' հոգով, մտով ու մարմնով: Ծննդաբերությունը  սահմանված է Աստուծո կողմից ամուսնացյալ կնոջ ու տղամարդու միջև այս սուրբ մտերմության միջոցով:
Այս օրհնյալ մտերմության մեջ բացառված է մի երրորդ անձի միջամտությունը: Եվ բացառված են ամեն տեսակի բժշկական «տեխնիկա»ները:
Աբրահամի ու Սառայի պատմությունը մեզ է ցույց տալիս, որ – ներեցեք – հաճույքն էլ է սահմանված Աստուծո կողմից, որպեսզի հղիությունը կատարվի: Ամբողջ բժշկական  տեխնիկան, որ զանց է առնում զույքի այս մտերիմ պահը շրջանցում է Աստուծո սահմանած կարգը: Փորձ է կատարվում այս կարգը սրբագրելու և «կատարելագործելու»:

Mariam

#17
Սուզան, Աստվածաշունչը ' Աստուծո Իմաստության գիրքը նույն նյութի առընչվող երկու օրինակ է մեր ուշադրությանը հանձնում. Աբրահամ ու Սառայի պատմությունը, և սուրբ Հովհաննես Մկրտչի ծննունդը' ՂՈՒԿԱՍ գլուխ 1:
Եթե կարդանք ԾՆՆԴՈՑ 16երրորդ գլխից մինչև 18երրորդը, կտեսնենք, որ աստվածապաշտ զույգը որոշել էր դիմել նրա ժամանակաշրջանի մեջ գոյություն ունեցող միակ միջոցին ու իր կնոջ թելադրանքով ու երկուստեք համաձայնությամբ տղամարդը ճանաչեց ուրիշ կնոջ, մի աղախնի: Բայց Աստվածաշունչը մեզ մատնանշում է ծագելիք բարդությունները ու զգուշացնում է այն կացությունից բխած հոգեկան դժվարությունների մասին, որ աստվածաշնչում հանգել են աղախնի ու անօրինական երեխային հեռացվելով: Աստվածասեր զույգը վերջապես հնազանդվեց Աստծու կամքին, ու Աստված Ինքն է հավատի մեջ օրինակելի այս զույգի համար հրաշք կատարել ու պարգեվատրել զավակի մը ծննունդը:
Կներեք, անհրաժեշտ է բաղդատեմ ֆրանսերեն ու հայերեն – գրաբար ու աշխարհաբար – ունեցածս աստվածաշնչի թարգմանությունները:  Առաջին ակնարկին հայերեն աշխարհաբար Աստվածաշունչը չի ակնարկում «հաճույք»ի մասին, նա ուրիշ դարձվածքներ է գործածում: Ես ֆրանսերենից - և հիշողությամբ – էի «թարգմանել» սույն դարձվածքը:
Երբ գիտությունը ցանկանում է փոխել Աստուծո սահմանած կարգը, նա կրկնում է ադամական մեղքը: Բարի ու Չարի իմասության ծառից ուտում է, ինքնիրեն հավասարեցնելով Աստուծո, ու որոշում է ինքը սահմանել մի ուրիշ կարգ: Ինքնիրեն նկատում է Կյանքի ու Մահվան Տերը: «Չէք մահանա, ասում է բոլոր մարդկանց հորն ու մորը՝ խրհրդանշական օձը, այսինքն իրական չարը, որովհետև Աստված գիտե, որ այն օրը, երբ դրանից ուտեք, կբացվեն ձեր աչքերը, և դուք կլինեք աստվածներինման' կիմանաք բարին ու չարը:» Գիտության պտուղները' նույնպես... «Կինը տեսավ, որ ծառի պտուղը լավ է ուտելու համար, ակնահաճո է և գրավիչ «ըմբռնելու համար»: Գիտական զարգացրած տեխնիկական միջոցներն էլ, բոլորը, գրավիչ են. ցավազրկում, առանց Աստուծո սահմանած ցավի' ծննդաբերություն, կյանքի ու մահվան վրա անսահման ու անսանձ իշխանություն, մարդը համարել տերը' կյանքի ու մահվան, առանց Աստուծո ապրել, գիտությունը չհնացանդեցնել Աստուծո, դա լիքն է ահավոր հնարավորություններով:
Ըստ իս: Ըստ հավատիս:
Եթե առարկություն ունեք' վերապահություն, խնդրեմ... Սիրով կկարդայի ձեր առարկությունները իմ ասածի վերաբերյալ: Իմ հավատը կարող է միայն հարստանալ ձեր հավատով:

Mariam

#18
Գրաբար «Աստվածաշունչ Մատեան»ում գրված է.
«Ծիծաղեցաւ Սարա ընդ միտս եւ ասէ, Որ ինչ ցայժմ ոչ եղեւ ինձ ' արդ լինիցի՞ »
Բայց տակը նշված է եբրայերեն դարձվածքի բառացի նշանակությունը.
« Եբր. Եւ արդ զի ծերացայ, եղիցի ինձ փափկութի՞ւն:» Մեր թարգմանչաց Հայրերը նախընտրել են մեղմ ու քաղաքավար' պարկեշտ արտահայտությունը: Ֆրանսերեն երկու Աստվածաշունչ գրքերս եբրայերենին հավատարիմ են, նույն նշանակությամբ:

Ինչո՞ւ եմ հիմնվում Աստվածաշնչի վրա ու Աստվածաշնչի այս տողերը մեջբերում: Աստվածաշունչը կարո՞ղ է մեզ օգնել այս ուղղությամբ: Երբ գրվել է, բժշկությունը այնպիսի հնարավորություններ չէր ընծայում մարդկությանը: Հիմնվում եմ այն համոզման վրա, որ Աստվածաշունչը գիտական գիտելիքների հավաքածո չէ, այլ' Իմաստության մատյան:
Չասենք' Աբրահամն ու Սառան չդիմեցին այնպիսի միջոցների, ուրեմն արգելված են, կամ ուրեմն Աստվածաշունչը այս հարցի մեջ անօգնական է մեզ:
Աբրահամի ու Սառայի ընտրած լուծումը Աստված չվավերացրեց: Աստված Ի'ր կատարած հրաշքով , Ի'ր որոշած ժամանակին կատարեց Ի'ր Խոստումը: Զույգը պիտի ապրի փոխադարձ սիրով ու աղոթքով, աստվածահաճո կյանքով: Թողնենք' Աստված, կյանքի Տերը Նա ե՞րբ, ինչպե՞ս, ի՞նչ ձևով կօրհնի այս ցույգին:
Չմոռանանք, ինչպես ասվեց արդեն, որ բժշկական այնպիսի միջոցները շատ թանկ գին ունեն, ու քաջալերված են հենց բժիշկների կողմից, որպես հարստանալու աղբյուր...