սրբապաշտություն,'ճիշտ է արդեոք?

Started by akunq, October 17, 2008, 06:42:00 PM

Previous topic - Next topic

akunq

''ինչ որ խնդրեք իմ անունով պիտի տրվի ձեզ''սրանք մեր տեր ՀԻՍՈՒՍ ՔՐԻՍՏՈՍԻ խոսքերն են:ևվ այսքանից հետո որքանով է ճիշտ,ասենք սուրբ Սարգսից որևե բան խնդրելն,ևվ ընդհանրապես,ով է իրավասու կարգել սրբերին;Չե որ Պողոս առաքյալն ասում է ''Քո  սրտում ոչ ոքի մի բարձրացրու երկինք,և ոչ ոքի մի իջեցրու դժոխք''միայն ԱՍՏՎԱԾ գիտի,թե ով ինչ կյանքով է ապրել իր առաջ;

Ղուկաս Վահան

Ակունք, ես կառաջարկեի նախ այստեղից կարդալ համապատասխան թեման, որը վերաբերում է Ձեր հարցին, հետո քննարկել։
Let's open the window of our soul and let the light enter our souls

akunq

Yes kardaci Surb Mariami masin,tpavorutyuns vorn e?pastoren ka arden mshakvac vardapetutyun,yev nuynisk mecaguyn cankutyan depkum yekexecakanneric voch vok iravunk chuni ayl karcik haytnel.incheve.yes @ndunum em Surb Mariami orhnvac yev eraneli linel@.bayc yeraneli en nayev hogov axcatner@,sgavorner@,hezer@,voxormacner@ yev ayln.mite yeranelinerin pashtanmunk e hasnum?che vor mez el e cuyc trvac yeraneli linelu chanaparh@.Surbic xndrelov mi ban,ardyok chenk astvacacnum nran,aysinkn stacvum e,vor tvyal surb@ misht unkndir u akndir e cankacac mardu.bayc da Astvacayin karoxutyun e,aynpes che?heto zarmanum em ,vor  Surb Mariam@ hamarvum e minchev kyanki verj aprac kuys.che vor Hovsep@ nran knutyan arav,yev arnvazn 12 tari aprum er nra het.inchpes e da haskacvum?yev gtnum em vor aydpes chisht e,vorpesxi na chdarnar kurq.heto hstak nshvum e,vor,yerb HISUSIN asecin ,vor nra mayrn u yexbayrner@ iren en spasum,NA patasxanec<ov e im mayr@,kam ovqer en im yexbayrner@ >yev dzerq@ yerkarelov depi ir ashakertner@,asac<aha im mayr@ yev im yexbayrner@,vorovhetev,ov katarum e kamq@ im hor,vor yerknkum e,na e indz exbayr ev quyr yev mayr>  aylapes,   marmnavor mardkanc pes kliner,yete aravelutyun tar aryunakicnerin. ardeok HISUS chkar minchev ashxarhi stexcum@,kar,grvac e,vor na tiezerqi chartarapetn er.usti Surb Marim@ NRAN kyank cher tvel,ayl yerknavor HAYRy .
isk inch verabervum e nran ,vor Surb Girq@ miayn ktakaran@ che,ayl kan nayev ayl grarumner,uzym em mej berel Pogos arakyali xosker@<urish avetaran chka,bayc kan vomank voronk dzez kxrovecnen u kuzen QRISTOSI avetaran@ xangarel, bayc yete menq,kam yerknqen hreshtak m@ ga,averaranie dzezi anke tarber@,vor menk avetaranecink dzezi,nzovyal @llay.>(gaxatacis  1glux _7 xosk,
nayev uzum em hishecnel HISUSI xosker@ <ays joxovurd@ miayn shrdunknerov zis kpashte,bayc irenc sirt@ heracac, zatvac e indzme.u parap tex@ zis kpashten,mardoc patvirac baner@ ibrev yvardapetutyun sovorecnelov.vasn zi ASTCOY patviranq@ toxelov,mardoc avandutyun@ kbrnek>(avetaran @st markosi 7 rd glux.
miayn xndrum em chasek, te boxokakan em,kam axandavor,   yes chshmarit vardapetutyun em pntrum.

Ղուկաս Վահան

Ակունք, նախ քանի որ լատինատառ ես գրել, գրածդ ոչ միայն դժվար է կարդալ, այլ նաև հասկանալ։ Հայատառ գրիր, որ հեշտ ընկալվի գրածդ։ Հետո թեմայի մեջ մեկ հարց քննարկիր, որ հասկանանք կոնկրետ ինչի մասին է խոսքը, թե չէ թեման խճճում ես մի քանի հարցեր բարձրացնելով։
Առաջինում քո հարցը այն էր, ինչքան հասկացա, որ սրբերին չենք կարող դիմել, որովհետև սրբապաշտություն է լինում։ Իմ տված հղումից պետք էր կարդալ «Դ – Բարեխոսություն»–ը, որն ուղղակի առնչվում էր քո հարցին։
Սրբերին չենք դիմում, որ նրանք մեր խնդրանքները կատարեն, նրանք բարեխոսներ են և ոչ թե՝ կատարողներ։
Եթե ես քեզ ասեմ. «Ակունք, աղոթիր ինձ համար, որովհետև Աստված կլսի քո ձայնը», արդյո՞ք սա նշանակում է, որ քեզ սկսում եմ պաշտել։ Նույնպես սրբերը մեռած չեն մեզ համար։ Եվ քանի որ Եկեղեցու վկայությունը ունենք, որ նրանք (սրբերը) Աստուծո կողմից առանձնահատուկ բարեհաճություն են գտել, ինչո՞ւ չդիմենք նրանց, որ իրենց բարեխոսությամբ մեզ զորավիգ լինեն։

Հ.գ.
Դավանաբանական հարցերի դեպքում որևէ մեկը, ոչ միայն եկեղեցականները, չի կարող կամայական կարծիք արտահայտել, որովհետև դավանաբանությունը վերաբերում է Աստծուն, Ում մենք չենք կարող մեր կամայական մտածելակերպի համաձայն փոփոխել։

Խնդրում եմ էնտեղից կարդաս «Դ – Բարեխոսություն» հատվածը։
Let's open the window of our soul and let the light enter our souls

akunq

այո օրինակները բազում էին։բայց ցավոք ես չգտա գեթ մի օրինակ որտեղ որևե ննջեցյալ սուրբից մի բան խնդրեին։ավելին՜Պօղոս առաքյալն իր բոլոր խնդրանքներն ուղում եր Աստծուն։հետո՜չե որ ՀԻՍՈՒՍ մեզ սովորեցրեց աղոթել ՏԱՅՐ ՄԷՐ ով։

Ղուկաս Վահան

Քրիստոնեությունը և Հարությունը հասկացած մարդու համար ի՞նչ կապ ունի ննջեցյալ, թե կենդանի, ժամանակից այս կողմ, թե՞ այն կողմ ...
Բայց եթե ես ընդունում եմ, որ սուրբ Սարգիսը սուրբ է, արդյո՞ք նա մեռած է ինձ համար։ Եվ եթե ես խնդրում եմ իր բարեխոսությունը, արդյո՞ք իր ժամանակից այն կողմ լինելը կարող է թույլ տալ կարծելու, որ իմ արածը սրբապաշտություն է։

Եթե Հիսուս մեզ սովորեցրեց աղոթել «Հայր մեր»–ով, չի նշանակում, որ ուրիշ ոչ մի տեսակ աղոթք չի կարելի ասել։
Let's open the window of our soul and let the light enter our souls

akunq

Ադմին ջան լավ ասեցիք ՙինչ ՞տարբերություն կենդանի թե ննջեցյալ՚ընտրենք կենդանի տարբերակը։
երբ տվյալ սուրբը գտնվի ՜ասենք Էջմիածնում իսկ դուք ձեր տանը ։ձեր առանձնասենյակից կխնդրեիք արդեոք նրա բարեխոսությունը։ ավելին՝մենք բոլորս ունենք մեզ պահապան հրեշտակներ որոնք մեզ ամեն ժամ հետևում ու լսոմ են։բայց նույնիսկ նրանց դիմելու կարգ չկա։

Ղուկաս Վահան

Գրածդ ի՞նչ կապ ունի սրբապաշտության հետ։
Let's open the window of our soul and let the light enter our souls

akunq

ախր պետք է հարցս պատասխան գտնի։որ կարողանամ շարունակեմ։բայց մանրամասնեմ միտքս։երբ հիմնավոր չի այն կարծիքը որ  ցանկացած սուրբ միշտ լսում ու տեսնում ե բոլորին։ինչպես խնդրենք  որևե սուրբի բարեխոսությունը։՞

Ղուկաս Վահան

Quote from: akunq on October 24, 2008, 09:24:27 PM
Ադմին ջան լավ ասեցիք ՙինչ ՞տարբերություն կենդանի թե ննջեցյալ՚ընտրենք կենդանի տարբերակը։
երբ տվյալ սուրբը գտնվի ՜ասենք Էջմիածնում իսկ դուք ձեր տանը ։ձեր առանձնասենյակից կխնդրեիք արդեոք նրա բարեխոսությունը։ ավելին՝մենք բոլորս ունենք մեզ պահապան հրեշտակներ որոնք մեզ ամեն ժամ հետևում ու լսոմ են։բայց նույնիսկ նրանց դիմելու կարգ չկա։

Պետք չէ ինչ որ կարգ լինի, որ ես իմ ճանաչած մարդուն ասեմ. «Դու սուրբ կյանքով ես ապրում, Աստված կլսի քո աղոթքներն առավել, քան իմը, խնդրում եմ, աղոթիր ինձ համար»։
Let's open the window of our soul and let the light enter our souls