Հայր Սուրբ ես կարդացի, ձեր տված նյութը.
Որքանով որ ես հասկացա այս մկրտությունը ունի այն նույն խորհուրդը, ինչը ուներ Հովհաննես Մկրտչի միջոցով կատարվող մկրտությունը.
Սակայն հարցերս իմ կարծիքով ավելի ավելցան.
Ես չեմ հասկանում թե ինչի համար է Մեռոնը? Չե որ Հայ Առաքելական եկեղեցին մեզ մկրտում է մեռոնով?
Բայց չե որ Աստվածաշնչում Հովհաննես Մկրտիչը մարդկանց մկրտում էր գետում, և ամբողջությամբ ընկղմում էր նրանց ջուրը, անկախ նրանց տարիքից, իսկ մեզ մոտ տարիքով մարդկանց միայն մարմնի մի քանի մասերին են քսում օրհնված ջուրը.
Եվ մի հարց ևս.
Երբ Նիկոդեմոսը խոսում էր Քրիստոսի հետ, Քրիստոսը նրան ասեց որ եթե մարդ վերստին չծնվի այսինքն ջրից և հոգուց, նա չի կարող մտնել Աստծո արքայություն,
Այս ջրից ծնվելը ինչին էր վերաբերվում Հովհաննեսի Մկրտությանը թե մեկ այլ մկրտություն որը արդեն Քրիստոսի գալուց հետո եղավ, և ևս մի տեղ(Գործ Առաքելոց գլուխ 19) որ Պողոս Առաքեալը Եփեսոսի ժողովրդին ասում է թե ինչով մկրտվեցին նրանք, եթե ոչ Սուրբ հոգով, իսկ նրանք պատասխանում են որ Հովհաննեսի Մկրտությունով, Առաքեալն էլ պատասխանում է որ դա ապաշխարհության մկրտություն էր այլ ոչ թե հոգով մկրտություն,և ձեռք դնելով նրանց վրա մկրտում է Սուրբ Հոգով.
Ինչ տարբերություն կա Հովհաննես Մկրտչի միջոցով կատարվող մկրտության և Քրիստոսի ասած ջրով մկրտության մեջ .
Իհարկե ներողություն եմ խնդրում այսքան հարց միանգամից տալու համար, ուղղակի չուզեցա առանձնացնել իրարից քանի որ իմ կարծիքով հարցերից մեկը մյուսի հետ կապ ունի.
Նախապես Շնորհակալություն.