Կարևոր-անկարևոր

Started by Satenik, November 03, 2007, 07:13:09 AM

Previous topic - Next topic

Satenik

Սովորաբար չենք անդրադարնում այն բաներին, որոնց մեր աչքը սովոր է մանկուց:
Ա. Դյումայի "Երեք հրացանակիրներ" վեպը բոլորս էլ կարդացել ենք դպրոցում, կինոնկարն էլ հարյուր անգամ դիտել ենք: Ո՞Ւմ մտքով կանցներ թե դա ոչ թե վեպ է, այլ մի խայտառակ անբարոյականության քարոզ:  20:)
Երեխան տանը նայում է "Երեք հրացանակիներ"-ը, հարց է տալիս ով է այստեղ լավը իսկ ով վատը: Բացատրում եմ: Հետո հարցնում է, իսկ ո՞ւմ հետ են կռվում և ինչո՞ւ: ՈՒզում եմ պատասխանել եկեղեցականների, առաջին պահին մտովի ուրախանալով, որ եկեղեցու հետ երեխան, իր տարիքի համեմատ, քաջ ծանոթ է, ու լեզուս կծում եմ: 42:) Հարցնում է Կոնստանցիայի մասին, թե ինքը Դ' Արտանյանի հա՞րսն է, բա հարսանիքը ցույց տալո՞ւ են: 38:) Նորից եմ լեզուս կծում:
Հետո արդեն զզվում եմ ստելուց, երեխային կանչում եմ խոհանոց խմոր անելու (իր սիրած գործերից է), որ միայն թե չնայի այդ հիմար ֆիլմը:
Հետո ինքս ինձ սկսում եմ մտածել, թե ի՞նչ է նշանակում ամուսնացած Կոնստանցիայի և Դ' Արտանյան "հերոսի" կապը, եթե ոչ փոխադարձ շնացում: 26:) Ի՞նչ է նշանակում թագավորի նվիրյալները երկրից երկիր ճամփա են կտրում, մարդկանց մեծ կոտորած սարգելով միայն նրա համար, որ օգնեն իրենց թագավորին խափող թագուհու զարդերը վերադարձնել: 36:) Թագուհի էլ մի ասա, պատիժ ասա՝ շնանում է թշնամի պետության իշխանավորի հետ: 43:) Բա դրա (Դյումայի) եկեղեցականների կերպարն ի'նչ է: Կարդինալի աջ ձեռքերից մի փողոցային հանցագործ կին է և մարդասպաններ:
Բա էն Արամիսը, աբբա՞թ էր կարծեմ, նա էլ տարբեր կինիկների փեշերից կախ ընկած: 31:)
Դրանց ուտելը, դրանց խմելը, դրանց կերպարանքը... Եվ դրանք հերոսներ են ներկայացվում՝ գրքի և կյանքի:
Իբր ի՞նչ է գրել Դյուման: 9:)  Եղբայրասպանություն, եղբայրախափություն, շնացում՝ սրանք չե՞ն գրքի իրադարձությունները:
Դյումայի և իր "Երեք հրացանակիրների" հերն էլ անիծած, ինչպես ասում են: Ինչո՞ւ անդրադարձա Դյումային: Որովհետև մեր կայքէջի չաթի սկզբում տեսա մեջբերում Դյումայի "Երեք հրացանակիրներ" վեպից:
"Մեկը բոլորի համար, բոլորը մեկի" փոխարեն հայերը առածի տեսքով այսպես կասեն. "Հազար կը մեռնի՝ մեկ չի շվարի, մեկ կը մեռնի՝ հազար կը շվարի:" 30:)

Ղուկաս Վահան

Սաթենիկ ջան, նախ ասեմ, որ շատ հետաքրքիր էր վերլուծությունդ։ Երևի թե շատերս չէինք անդրադարձել։
Սակայն նշեմ, որ չաթը կցված է miasin.ru–ին, որը Geo–ի նախագիծն է և ոչ թե Լուսամուտի։ Հետևաբար պետք է իրեն գրել, բայց ռուսերեն։
Let's open the window of our soul and let the light enter our souls

Satenik

#2
Կգրեմ: :)