Արսեն: 21:) Շուտով կարող է լինել ԼՈՒՍԱՄՈՒՏՑԻՆԵՐԻ հավաք: Կմիանաք մեզ? 12:)
Արսեն, Դուք Ձեզ տարվա որ եղանակի հետ եք ասուցիացնում: 12:)
voghjuyn Maro, knereq angleren taratesaki hamar, nax asem vor sirov kmianam lusamutcineri havaqin, karcum em ahagin hetaqrqir ev ogtavet klini ayd handipumy, isk hima andradarnalov dzer erkrord harcin, patasxanem vor indz tarva voreve exanaki het chem karox hamematel, qanzi hetc tarva exanakneric el karox e voroshaki poxvel im bnavorutyuny, karcum em vor 4 exanakin hamapatasxan hogevichak u dranic bxox pahvacq el unecel em, karox e shat arag garnany poxarinel ashuny, heto lini erkaratev amar kam dzmer......verjin shrjanum im mot nkatvum e aveli shat ashun
Մարո դեմ չես լինի չէ, որ քո սկսած հարցազրույցներին տարբեր մասնակիցների հետ միջամտենք?
Սիրելի Արսեն, ներիր ուշ պատասխանից համար, նոր նկատեցի:
Իհարկե կարելի է: Այդ թեմաների մեջ բոլորն էլ կարող են ուղղել իրենց հարցերը: 13:)
Ողջույն,նկատել եք, թե ինչից է կախված, որ Ձեր բնավորությունը շատ արագ կարող է փոխվել, արդյոք Դուք չեք կարող վերահսկել, որ այդքան էլ հաճախ փոփոխական հոգեվիճակ չլինի Ձեզ մոտ, թե դա Ձեզ համար արդեն բնական վիճակ է,երբ ուրախությունը միանգամից փոխվում էտխրության կամ հակառակը, Եվ ընդհանրապես ըստ Ձեզ մարդիկ ինչու են տխրում:
Հ.Գ. Երեվի վերջին հարսց շատ աբստարկտ բնույթ ունի, բայց հուսամ կփորձեք պատասխանել:
Ողջույն Հասիկ, դու որ չլինեիր,ես կկարծեի, որ այս բաժնում ինձ արգելված է հարցեր տալը 11:), դե ինչ փորձեմ պատասխանել.
հարցրել ես մի բան, որ իրոք իմ մոտ նկատվում է` բնավորության կտրուկ փոփոխություն, լինում են օրեր, երբ այդ օրվա տարբեր ժամերին ես լինում մերթ շատ ուրախ 2:) , մերթ բարկացած, 4:) մերթ ջղագրգռված, մերթ հանգիստ` միտված որևէ դրական աշխատանքի կամ ծուլության մահացու մեղքի մեջ ընկած 40:)...
Շարունակեմ...այդ կտրուկ փոփոխություններ պետք է ասեմ, որ մեծմասամբ կապված են արտաքին ազդեցությունների հետ,/երևի բոլորի մոտ էլ այդպես է/, կան մարդիկ որ միշտ պատրաստ են փչացնել քո տրամադրությունը և դու նրանց հետ շփվում ես, կան մարդիկ որ գցում են տրամադրությունդ իրենց վատատեսությամբ և բացի մարդկանցից էլ այլ գործոններ, ճիշտն ասած հաճախ դժվարանում եմ վերահսկել իմ բնավորության փոփոխությունը, ինչը շատ վատ է 36:), բայց փորձում եմ, և հիմնականում դրան օգնում է աղոթքը 27:): Մի բան էլ աեմ, ինչը շատ կարևոր է, երբեք ու երբեք չպետք է թույլ տանք որ բնավորության այդ փոփոխությունները դառնան մեզ համար բնական վիճակ, միշտ պետք է լինենք ավելի հավասարակշռված, հանգիստ, հեզ, աշխատենք հաղթահարել բարկությունը, ինչը խաղցկեղի պես հյուծում է մարմինդ ու հոգիդ
վերին ապստրակտ կոչված հարցիդ էլ մի փոքրիկ պատմությամբ պատասխանեմ.
ճեմարանական տարիներին մի քանի ուսանողներով երբեմն երեկոյան հավաքվում էին մի սենյակում և այսպես կոչված թախծում: Թախծել մենք անվանում էինք մեզ համար լարված կամ ծանր օրվա ավարտին ջերմ զրույցն հոգևոր բարձր արժեքների, արվեստի և մեր զգացմունքների մասին` կտրվելով առօրեական հոգսերից ու մտածումներից: Երևի տխրությունն էլ երբեմն հոգեկան անհրաժեշտություն է մարդու համար` անկախ այդ տխրությունն առաջացնող ավելի բնական ու երևելի ազդեցություններից 12:)
հուսով եմ որոշ չափով կարողացա պատասխանել հարցերիդ 13:), նորից համեցիր 29:)
Quote from: arsensrk on February 03, 2008, 02:47:13 PM
Ողջույն Հասիկ, դու որ չլինեիր, որ այս բաժնում ինձ արգելված է հարցեր տալը 11:),
32:) 32:) 32:)
Արսեն ջան, ինչպես ես հիմա սիրում հանգիստդ անցկացնել?
Arsen,isk du hamadzayn es ko mejberats Pauoloi <PILISOPAYUTYAN>het?
isk ete ayd cankutyun@ car e? tiezerk@ karox e ognel cankutyan@.?inchpes xndrel tiezerqin?
Ողջույն Ակունք, 13:), նախ 29:) մախթեմ քեզ, քանզի դեռ առիթ չէր եղել զրուցելու...
Նախ շատ կարճ պատասխանեմ, որ Պաուլոյի փիլիսոփայության հետ բնականաբար չեմ կարող լիովին համամիտ լինել:
Այդ դեպքում երևի հետաքրքիր է, թե ինչու եմ դա տեղադրել?
Պատասխանեմ. ես կարեղ էի քրիստոնեական բազմաթիվ իմաստություններ ու անառարկելի ճշմարտություններ դնել որպես բնաբան, ու համամիտ լինել միանշանակ կերպով, բայց ես փորձում եմ Պաոլոի փիլիսոփայության մեջ գտնել ու տեսնել քրիստոնեական ճշմարտության սերմեր, և փաստ է, որ դրանք առկա են այնտեղ 30:)
13:)ինչու շտեմարանը թողած՜ սերմեր փնտրենք ճանփեձրին։ 14:)