Ոչ պռոֆեսիոնալիզմի արտահայտումների մի քանիսի մասին արդեն խոսեցի: Եթե կարիք կա կարող եմ ավելի բացել միտքս դրանց վերաբերյալ, սակայն կարծում եմ, պարզ է:
Գիտեք, միշտ զարմանում եմ, որ ՀԱԵ, լինելով այդքան հզոր չի կարողացել դարնալ փոքրիկ "Վատիկան": Եթե խնդիրը նրանումն է, որ չկա անրաժեշտ գումար, ապա դա հարցի մյուս կողմն է` իսկ ինչու գումար չկա? Վստահ եմ, կմտածեք... հիմա էլ բիզնեսի մեջ են քաշում եկեղեցուն...բայց կարող է դրանով զբաղվի եկեղեցու արանձին ստեղծված բաժին, որտեղ պարտադիր չի լինեն հոգևորականներ: Բայց ինչու ոչ? Ես չեմ առաջարկում ինդուլգենցիա մցնել և գումար վաստակել, ոչ էլ մեկ այլ ոչ պատշած եղանակ: Բայց, եթե մտածենք, որ ՀԱԵ ունի պատմություն, գանձեր (իրական ևս) ... ինչու չի կարելի մշակել տուրիստական մարշրուտներ և այդ ամենը "վաճառել"? Բայց խոսքս, ոչ թե "խորովածա-տեսարժանային" ճամփորդությունների մասին է, այլ ...ոնց բացատրեմ...նրա նման, թե ինչ կազմակերպվում Հայկական Յերուսաղեմ մեկնող ուխատավորների համար: Եկեղեցին ունենա իր արանձին ընտանեկան տիպի հյուրանոցային համալիրները, սպասարկման ոլորտը, սուվենիրների հսկայական բանակով և այդ ամենը աշխատի ի օգուտ եկեղեցու:
Երբ գումար են տրամադրում բարերարները և պնդում, որ ուզում են Էջմիածնում մի եկեղեցու կողքին մյուսը կառուցել... գումարը առաջարկել ներդնել ԱՐԴԵՆ իսկ կառուցված եկեղեցիների շուրջը տարածությունների բարեկարգման աշխատանքների մեջ: Վերածել "տուրիստական Մեկկայի" (անհաջող օրիանկ էր, բայց ուրիշ չգտա): Նկարահանել տեղեկատվական տեահոլովակներ և ցուցադրել CNN, Discovery, TNT...
Շատ ծանոթներ ունեմ, ովքեր մեկնում են այս կամ այն երկիր լավ արված գովազդային խոստումնալից հրաշալիքների ազդեծության տակ...
Այդ գանձերը և պատմությունը ՀԱԵ-ինը չէ: Դա Հայ Ժողովրդինն է:
Ուրիշ բան, որ տասնորդականի մասին ավելի շատ խոսել է պետք: բացատրել, որ ըստ Աստծո օրենքի մեր ստացածի տասը սոկոսը դա Եկեղեցունն է: Եթե բոլորը օրենքապահ լինեն, շատ խնդիրներ կվերանամ: Հարցը այստեղ որ միայն գումարի մեջ է: Կարծում եմ, որ դա կարող է լինել և մարդու ժամանակը, և մարդու աշխատանքը:
Իսկ ես ուրախ եմ, որ ՀԱԵ-ն չի դարձել փոքրիկ "Վատիկան": Վատիկանը դա պետություն է: Իսկ ՀԱԵ-ն թող եկեղեցի մնա: 21:)
Մագնոլիա ջան, կներեք, որ ստիպված եմ Ձեր պայծառ մտքերից այս մեկի վրա ստվեր գցել, 37:)բայց ստիպված եմ անդրադառնալ գոնե Ձեր ընտրած վերնագրին` "Պռոֆեսսիոնալ եկեղեցի": Հավատացյալ, Եկեղեցու անդամ կամ հոգևորական լինելը (օգտագործածս երեք բառերը խնդրում եմ չդիտարկել իբրև աստիճանակարգում ) չի կարող բնութագրվել իբրև պրոֆեսիա, մասնագիտություն, իսկ Եկեղեցին էլ չի կարող լինել պրոֆեսիոնալ կամ ոչ պրոֆեսիոնալ: 21:) 21:) 21:)
Դե իսկ Ձեր մտքերին որոշակի պատասխան տվել է Մարգոտան, որոնց հետ մասամբ համաձայն եմ: 26:)