գրեթե համոզված եմ այս ֆորումում քանի լավ մարդկան ցեմ ջղայանցնելու,այս հարցը բացելով նաև այստեղ,բայց դե եթե դեռ պատասխան չեմ ստացել,որը հուսամ կստանամ այստեղ,ինչպես կարող եմ չմտածել այս հարցի շուրջ 14:)
Ուզում եմ ինձ մի քիչ ժամանակ տրամադրեք և ասեք, սեռական դաստիրակությունը այսօր պետք է մեր հայ ընտանիքների մեջ շոշափվի ,թե ոչ:
Արդյոք ճիշտ է,լռել,կամ հեքիաթներ պատմել մեր երեխաններին,ինչ-ինչ հարցերի առկայության դեպքում,թե ասել այնպես ինչպես բնության կողմից կա,առանց ստելու:
Իհարկե էլի կարող եմ մյուս ֆորումների նման երկա-բարակ ինչ-որ բաներ գրել,բայց չեմ ուզում չարաշահել ձեր ժամանակը,արդեն գիտեք խոսքը ինչի մասին է,ուղղակի դուք էլ հայտնեք ձեր վերաբերմունքը և վերջապես խորհուրդ տվեք,ինչպես գրվել է Աստվածաշնչում 28:)...
Հ.Գ.ներեղություն ... , որ ստիպված եք այս թեման էլի կարդալ,դե գիտեք ումից եմ խնդրում այն31:)
Legna jan, yete k'hetaqrqri qez im karciqe`...
karcum em, vor inch el lini` yerekhayi het anhrajesht e khosel serakan kyanqi masin. Uxxaki tarber tariqayin shrjannerum `informacianeri tarber tsavalnerov. Sakayn, karcum em, vor bacatrutyunn u khosqe petq e lini hnaravorin chapov irakanutyane mot ayl voch te` heqiatayin tesqov. Yerekhayin yerbeq petq che khabel.
Serakan dastiarakutyune shat karevor bnuyt e krum yerekhayi hogekan kyanqum. Ayd masin petq e jamanakin, zguysh u khelaci bacatrvi. U amena karevore` harkavor e da anel minchev poghocayin informaciayi nerkhujume. Yerekhan shat skhal patkeracum karogh e kazmel serakan kyanqi masin` skhal informacianer stanalov poghocic. Nra hogekane shat heshtutyamb karogh e vnasvel skhal informaciayic, vorn el tanum e depi poghocayin hetaqrqrutyunnern u dra tkhur hetevanqnere.
Nman u shat harcerum` yerekhayi het petq e tsnoghe zruci voch te vorpes mayr/hayr, aylev` vorpes enker, vorpisi yerekhan chamachi harcer taluc kam amoti zgacum chapri.
Panterayi pataskhanin ktsem hetevyale:
Yerekhayin tevatz hartseri miayn pataskhanelov, u yerekhayi parameterkov, mimiayn iren mtavor u hogevor karoghutyunneri hamemat: Aysinkn' yerekhayi argelov:
Մարիամ ջան ,կյանքը սիրողի մեջ մեկ բան ես գրել ,սեռական դաստիրակության մասին, որ խնդրեմ այստեղ ավելի ծավալուն միտքդ կդարձնես 30:) 21:)
Միշտ ընդգծել եմ այս բոլորի հիմքը' Սերը: Երբ աղջիկս' երեխաների աշխարհ գալու «ձևի» մասին առաջին հարցն է տվել, ընդգծել եմ հիմնականը. Աստծու' մարդկության տված օրհնությունը, տղամարդկանց ու կանանց միացնող սերը, որից է ծնվում երեխան: Միշտ ընդգծել եմ, որ բարի էր այս սերը, խոր, որ մեր մարմինը, ու մեր մարմնի ամեն մի մասը արժանի է մեծամեծ հարգանքի:
Պզտիկուց, աղջիկս մշտ հիացել է հղի կանանցով, գիտակցելով, որ մեծ խորհուրդ է կատարվում: Ու բնականաբար, մայր լինելն է դարձել նրա կյանքի նպատակը: «Ի՛նչ լավ բան է նոր արարած աշխարհ բերելը:»
Բայց երբեք չեմ ընդառաջել նրա հարցերին: Նա' է հարց տալիս: Ես արդեն նրան բացայայտել եմ ծաղիկների համար դրությունը: Հասկացել է «արու» ու «էգ» օրկանների անհրաժեշտությունը: Բայց նա երկար ատեն կապ չտեսավ ծաղիկների ու մարդկանց միջև:
Ինձ թվում է' իր մտքի վրա բռնաբարություն կլիներ ամեն ինչ պարզել, երբ իր սեփական օրգանները դեռ պատրաստ չեն: Հակառակ ազդեցություն կունենար. նա կվախենար հետագայում ունենալիք սեռական կյանքից: Իրականում նա կարող է ըմբռնել միայն այն, ինչ համապատասխան է իր մարմնական ու հոգևոր զարգացմանը : Ավելին ասել վնասակար է, նա միայն վախ կառաջացնի այնտեղ, ուր Աստծու օրհնությամբ, ամեն ինչ բնական է ու վեհ:
Չխոսեմ, ամեն ինչ «շղեմաներով» հրամցնելու երեխաներին- պատանիներին: Դա միայն ծիծաղ կառաջացնի, ներքին վախ կամ այս սուրբ իրողության հետ խաղաղու ցանկություն, ու կանխահաս փորձեր կատարելու ցանկություն: Ձևով մը «պարտադրաբար» սեռական իրականությոան մասին ամեն ինչ մտքով իմանալը- երբ մարմինը հասունացած չէ, և հոգևոր զարգացումը զուգահեռաբար չէ մշակված, մարդկության պարգևած հրաշալի սեռականության ընբռնման աղավաղում կլինէր:
Եվրոպայում «Սեռական դաստիարակություն» պարտադիր առարկա է վարժարաններում, սեռանանության «բժշկացում» է կատարվում, անջատված' բոլոր հոգևոր չափանիշներից, որով միայն նա ստանում է իր լիուլի արժեքավորումը: Եթե հավելեմ, որ զուգահեռաբար «միասեռականությունը» բնական է համարվում, բոլոր հակաբեղմնվորման դեղերի «ուսուցումն» է կատարվում, նրանս սովորական ու անվնաս են համարվում, ու պատանիների « իրավունքների» մասին մեծ քարոզչություն է տեղի ունենում– խոսվում է նրանց բնական ու անբռնաբարելի «ազատության» մասին, ծնողների արտոնության ոչ-անհրաժեշտության մասին, դրանից մի այնպիսի վտանգ է ծագում, որից խուսափելու համար, նախընտրել եմ ապավինել այլուր:
Իմ աղջկա ինձ ուղղած բոլոր հարցերին հետևյալ կերպով եմ պատասխանել, շեշտադրելով հիմնական սերը, որով միանում են տղամարդն ու կինը: Նա էլ Եկեղեցում լսեց Աստվածաշնչի խոսքերը « Տղամարդը իր ծնողները կթողնի, ու կգնա իր կնոջ հետևից, և երկուսը մի մարմին պիտի լինեն:»
Թող սկզբին նա չիմանա, թե ինչ կոնկրետ ձևով է իրականանում մարմնական այս միացումը, բայց թող նրա մտքում հաստատ լինի, թե այս միացումը օրհնված է Աստուծո կողմից, թե նրա մեջ կայանում է մի մեծ խորհուրդ, որով Աստված սահմանել է սերնդափոխությունը, թող հաստատ իմանա, թե կնոջ ու տղամարդու փոխադարձ սիրո վրա է հիմնված մեր աշխարհը, ու հետո միայն, թող գուշակի թե ի'նչ ձևով է իրականանում սեռական կյանքը:
Կարծեմ, իմ բացատրությունների կարիք պիտի չունենա, խելացի աղջիկ է:
Երբեք չեմ պատասխանելու իր հարցին, որ վերաբերում է կնոջ ու տղամարդու մերձեցման ձևի մասին, բայց արդեն անհրաժեշտը գիտի կանացի օրգանների դերերի մասին' հղիանալու, հղիության ատեն և արգանդում երեխայի մեծացման համար կնոջ մարմնում ծառայող բոլոր օրկանների մասին: Տղամարդու մասին շատ զուսպ ենք, ու լինելու ենք:
Ուրեմն, եթե ամփոփեմ իմ վարվելակերպը այս խնդրում' երբ խնդրո առարկա երեխան աղջիկ է.
- սեռական հարաբերության ու տղամարդու օրգանների մասին նվազագույն բացատրությունը
- կանանց օրգանների մասին' կոնկրետ ու գիտական բոլոր գիտելիքներ հաղորդելը
- հակաբեղմնավորման դեղերի մասին, նրանց հակաբնական ու Աստվածաշնչի դասավանդության հակառակ ու հակաբարոյական լինելու հանգամանքի շեշտելը:
- շեշտել սեռական կյանկի գեղեցկությունը ու աստվածահաճո լինելը օրինավոր ամուսինների միջև:
- շեշտել բոլոր մոլորությունները, որոնք կապված են սեռական կյանքի հետ' պոռնկություն, գիջություն ու բոլոր շեղումները, որոնք խափանում են սեռական կյանքի հասունության հասնելը:
- Արթնացել սեռական կյանքի արտակարգ կարևորության ու սրբության զգացումը, որ մղելու է սուրբ նայվածքով ու վարմունքով մոտենալու նրան:
Իսկ երբ խնդրո առարկա երեխան տղա է, սեռական դաստիարակության գլխավոր պատասխանատվությունը հանձնվում է հո'րը, մոր խրատները վերաբերում են միայն սիրո հոգևոր ըմբռնման:
Հեղինե, շատ ծավալուն եղավ իմ պատասխանը, բայց չգիտենք քոնը:
Հաւելեմ, որ մոր արգանդում երեխայի կազմվելու մասին խոսելիս, միշտ ընդգծում եմ Աստծու կողմից նրա տրված հոգու մասին, այսինքն Աստծու Սիրո մեջ երեխան արդեն մարդ է, Աստծու պատկերը դրոշմված է նրա վրա, ու Աստծու օրհնությունը հանգչում է նրա վրա ու նրանում:
Արդեն աղջիկս տարբեր պատկերացում չի ունենում, նա փառք է տալիս Արարչին այնպիսի հրաշալի ստեղծագործության ու հոգատարության համար: Երեխայի կյանքը հարգելը բոլորիս պարտականությունն է հենց մոր արգանդում:
Մարիամ ինչ գրել եք ,իմ հոգով ու ուղեղով է 37:)
պարզապես ուզում եմ ավելացնել,որ սեռական դաստիրակություն ասելով մարդիկ չհասկանան անբարո կյանքի վառ գույներով , վերջին առավելություններով շարադրված թեմա: Սեռական դաստիրակությունը ըստ ինձ ,առաջին խնդիրներից է ,որ պետք է մտահոգի այսօր մեզ:
Հիմքը ինձ համար հենց ՍԵՐն է , այսինքն սերը ինքը իր բոլոր երանգներով:
Իսկ մայրությունը ...աաաաաա
Սրբություն, կյանքի իմաստ, հավերժություն,Ամենաաաան
էլ ինչպես ասեմ,Մայրությունը սա է իմ համար ,պլուս ձեր մտքերը 21:)
հ.գ.հիմա մի քիչ շտապ եմ,կներես Մարիամ ջան,որ ուղեղս առողջանա ,կփորձեմ ավելի գրագետ ու իմաստալից շարադրել մտքերս 32:)
Ինչքա՛ն ես ինձ ուրախացրել քո պատասխանով: Քեզ ասեմ , որ մայրությունը նաև իմ աղջկա կյանքի նպատակն է: Երբ մարդիկ նրան հարց են տալիս իր «ապագայի» մասին, ապագայում ընտրած «ասպարեզի» մասին, նրա առաջ դնելով զանազան «փառավոր»զբաղմունքներ, միշտ էլ նա բոլոր «սին հույսերը» փարատել է մի խոսքով. «Ուզում եմ մայրի'կ լինել, հինգ երեխաների մայր:» Հավանաբար, այս հինգը կատարելության խորհդանիշ է Հռիփսիմեի համար:
ես էլ ասել եմ 15245645 (շաաաաաաաատ) հատ 33:) 32:) սա էլ իմ կատարելության խորհրդանիշն է 43:)
չէ հաա 14:)
Կաղոթեմ, որպեսզի ձեր երազած լիությանը հասնեք:
Quote from: Mariam on November 21, 2006, 04:51:42 PM
Կաղոթեմ, որպեսզի ձեր երազած լիությանը հասնեք:
21:) ես էլ 30:)
Սիրելի Հեղինե, սկզբին չուզեցի մտնել այս խոսակցության մեջ, մտածելիս, որ սեռական դաստիարակությունը մաս է կազմում ծնողի կողմից տալիք ավելի լայն ու ընդհանուր հոգևոր դաստիարակության: Սեռական դաստիարակությունը անջատելը ու առանձնացնելը սխալ է, նրա հոգևոր իմաստն է կորսվում: Այս հոգևորին հավատարիմ մնալու մեջ է մեզ՝ ծնողներիս կողմից տալիք դաստիակության հաջողության գաղտնիքը: Սա իմ ամբողջ ձգտումն է:
30:) 37:) 21:)