Լուսամուտ երկխոսության

ԵԿԵՂԵՑԻ, ՀԱՎԱՏՔ, ՀՈԳԵՎՈՐ ԱՐԺԵՔՆԵՐ => Ընդհանուր => Topic started by: vahan on August 22, 2009, 01:18:20 AM

Title: Աստվածապաշտութեան կերպարանք
Post by: vahan on August 22, 2009, 01:18:20 AM
մարդիկ, որ ունեն աստուածապաշտութեան կերպարանք, սակայն ուրացել են նրա զօրութիւնը։ Նաեւ խորշի՛ր նրանցից, քանզի նրանց մէջ կան այնպիսիք, որ մտնում են տնից տուն եւ գերում են մեղքերով ծանրաբեռն կանանց, որոնք տարուած են պէսպէս ցանկութիւններով. կանայք, որ միշտ ուսանում են, բայց երբեք չեն կարող հասնել ճշմարիտ գիտութեանը։ Եւ ինչպէս Յանէսն ու Յամրէսը հակառակուեցին Մովսէսին, այնպէս էլ սրանք հակառակւում են ճշմարտութեանը. ապականուած մտքով մարդիկ, անպէտք՝ հաւատի մէջ։ (Բ Տիմ. Գ 5)
Հարգելի Լուսամուտցիներ.ինչպես տարբերել Աստվածապաշտական կերպարանքը իրական Աստվածապաշտությունից։ՈՒզում եմ լսել ձեր կարծիքը.նաև Լուսամուտ եմ հրավիրել Արս83 մականունով գրանցված մասնակցին.շտապեմ շնորհավորել նրան գրանցման առթիվ.ցանկալ  բարի գալուստ՝ հենց Արսենից եմ ակնկալում լսել առաջին պատասխանը քանի որ  (Բ Տիմ. Գ 5) խոսքերը ուղղված են եղել ինձ։
Title: Re: Աստվածապաշտութեան կերպարանք
Post by: Ղուկաս Վահան on August 22, 2009, 05:43:15 PM
Աստված նայում է մարդկանց սրտերին, ուստի յուրաքանչյուրն իր սրտի մաքրությամբ կարող է գիտակցել, թե որքան է մաքուր Աստուծո առջև, իսկ մյուսների սրտերը քննողը մենք չենք։
Title: Re: Աստվածապաշտութեան կերպարանք
Post by: Masnaget on August 23, 2009, 12:33:56 AM
Ճշմարիտ աստվածապաշտությունը /իմիջիայլոց, գրվում է փոքրատառով/ ոչ մի լուսամուտցի չի կարող տարբերել, ոչ մեկը չի կարող դա անել, այլ միայն Աստված` սրտեր քննողը:
Title: Re: Աստվածապաշտութեան կերպարանք
Post by: Petros on August 23, 2009, 03:12:22 AM
Եթե զատորոշենք, ապա նաև տարբերություն կդնենք սրա և նրա միջև: Իսկ դա մեզ պե՞տք է: Կարծում եմ, որ` ոչ:
Շատ ավելի լավ է սիրել, ներել, ծառայել բոլորին հավասարապես:
Սա իմ կարծիքն է:
Title: Re: Աստվածապաշտութեան կերպարանք
Post by: vahan on September 05, 2009, 01:52:08 PM
Quote from: Petros on August 23, 2009, 03:12:22 AM
Եթե զատորոշենք, ապա նաև տարբերություն կդնենք սրա և նրա միջև: Իսկ դա մեզ պե՞տք է: Կարծում եմ, որ` ոչ:
Շատ ավելի լավ է սիրել, ներել, ծառայել բոլորին հավասարապես:
Սա իմ կարծիքն է:
էնքան հեշտ է ասել սիրել, ներել, ծառայել բոլորին հավասարապես։  Քեզ մոտ ստացվու՞մ է։
Պիտի խոստովանեմ. որ ես մեծ տարբերություն եմ դնում հավատացող. և հավատքը ու իմ Տիրոջը ծաղրող մարդկանց մեջ։
եթե կարիքի մեջ են՝առաջինը պիտի հավատակից եղբորս օգնեմ և հետո նոր մյուսին։Հիսուսն ինքն է ասում ՙՈվ այս փոքրիկներից մեկին. իմ անվան համար. մի բաժակ ջուր տա՝իր վարձքը պիտի ստանա՚
Title: Re: Աստվածապաշտութեան կերպարանք
Post by: ars83 on September 12, 2009, 09:27:47 PM
Quote from: vahan on August 22, 2009, 01:18:20 AM
մարդիկ, որ ունեն աստուածապաշտութեան կերպարանք, սակայն ուրացել են նրա զօրութիւնը։ Նաեւ խորշի՛ր նրանցից, քանզի նրանց մէջ կան այնպիսիք, որ մտնում են տնից տուն եւ գերում են մեղքերով ծանրաբեռն կանանց, որոնք տարուած են պէսպէս ցանկութիւններով. կանայք, որ միշտ ուսանում են, բայց երբեք չեն կարող հասնել ճշմարիտ գիտութեանը։ Եւ ինչպէս Յանէսն ու Յամրէսը հակառակուեցին Մովսէսին, այնպէս էլ սրանք հակառակւում են ճշմարտութեանը. ապականուած մտքով մարդիկ, անպէտք՝ հաւատի մէջ։ (Բ Տիմ. Գ 5)
Հարգելի Լուսամուտցիներ.ինչպես տարբերել Աստվածապաշտական կերպարանքը իրական Աստվածապաշտությունից։ՈՒզում եմ լսել ձեր կարծիքը.նաև Լուսամուտ եմ հրավիրել Արս83 մականունով գրանցված մասնակցին.շտապեմ շնորհավորել նրան գրանցման առթիվ.ցանկալ  բարի գալուստ՝ հենց Արսենից եմ ակնկալում լսել առաջին պատասխանը քանի որ  (Բ Տիմ. Գ 5) խոսքերը ուղղված են եղել ինձ։
Բարև բոլորիդ։ Շնորհակալ եմ շնորհավորանքի համար։ Ինչ վերաբերում է մեջբերմանը․․․

Մի քանի պարզաբանում՝ պատկերն ամբողջապես ներկայացնելու և հնարավոր թյուրիմացություններից խուսափելու համար․
ա․ vahan-ի հիշատակած իրադարձությունը կազմում է մեր քննարկությունների մասը՝ նրա կողմից www.akumb.am կայքում բացված «Քրիստոնեական տեսանյութեր ու քննարկումներ» http://www.akumb.am/showthread.php?t=46937 թեմայի շրջանակներում։
բ․ բուն գրառումը գտնվում է հետևյալ հասցեով՝ http://www.akumb.am/showpost.php?p=1773923&postcount=57
գ․ գրառման կոնտեքստը հետևյալն է․ vahan-ի տեղադրած տեսանյութի և նրա հեղինակի վերաբերյալ լրացուցիչ նյութեր փնտրելուց և դրանք հրապարակելուց հետո՝ թեմայի հեղինակը կարծիք հայտնեց, որ դա ավելորդ էր, ավելին՝ զրպարտություն էր (առանց, այնուամենայնիվ, հակափաստարկներ բերելու)
դ․ այնուհետև խոսքը գնաց Ղուրանի ուսումնասիրության վերաբերյալ, ինչի նկատմամբ թեմայի հեղինակը կարծիք արտահայտեց, որ դա ավելորդ է և վտանգում է քրիստոնյայի հոգեկան առողջությունը, ակնարկելով, որ Ղուրանի ուսումնասիրությունն ինձ ետ կկանգնեցնի քրիստոնեական հավատքից և մեջբերելով Բ Պետ․ Բ 20-21 հատվածը (http://www.akumb.am/showpost.php?p=1773875&postcount=50)
ե․ իմ դիրքորոշումը հետևյալն է․ եթե որևէ բան անհրաժեշտ խորությամբ ուսումնասիրված չէ մարդու կողմից, նա չպետք է հեղինակավոր և համոզված կարծիք արտահայտի նյութի վերաբերյալ։ Այդ սկզբունքը ես փորձում եմ կիրառել ինքս։
զ․ կոնկրետ իմ այս մեջբերումը Տիմոթեոսին երկրորդ ուղերձից նախ և առաջ վերաբերում էր այսպիսի պահվածքին․ երբ մարդ չի ուսումնասիրել որևէ բան, սակայն հեղինակավոր կարծիքներ է արտահայտում՝ ստեղծելով գիտուն (ինչպես նաև՝ աստվածասեր և աստվածապաշտ) մարդու տպավորություն և մանիպուլյացիայի ենթարկելով իր ունկնդիրների մտածողությունը (հատկապես նրանց, ովքեր զլանում են ավելի խորը ուսումնասիրել արծարծվող նյութը)։ Իմ կարծիքով՝ սա առկա է, մասնավորապես վերոհիշյալ տեսանյութում հանդես եկող քարոզչի մոտ։ Իսկ անձամբ vahan-ին սա կարող է վերաբերել այնքանով, որքանով նա դրսևորի նման պահվածք։

Title: Re: Աստվածապաշտութեան կերպարանք
Post by: ars83 on September 12, 2009, 09:28:19 PM
Վերադառնամ տրված հարցին։
Quote from: vahanՀարգելի Լուսամուտցիներ.ինչպես տարբերել Աստվածապաշտական կերպարանքը իրական Աստվածապաշտությունից։
Իմ կարծիքով, չափանիշները պետք է լինեն հետևյալը․

ա․ որքանո՞վ է մարդը անկիրք, մեռած աշխարհային ազդեցության նկատմամբ
Հիմք՝ Իսկ նրանք, որ քրիստոսեաններ են, խաչն են հանում իրենց մարմինները՝ կրքերով եւ ցանկութիւններով հանդերձ։ (Գաղ․ Ե 21)

բ․ ինչպիսի՞ գործերով է արտահայտվում աստվածապաշտությունը։
Հիմք` Իրենց գործերի՛ց կը ճանաչէք նրանց. միթէ փշերից խաղող եւ տատասկից թուզ կը քաղե՞ն։ (Մատթ․ Է 16)
Բայց թերեւս մէկն ասի. «Դու հաւատ ունես, իսկ ես՝ գործեր. ցո՛յց տուր ինձ քո հաւատը առանց գործերի, եւ ես քեզ ցոյց կը տամ իմ հաւատը գործերով»։ Դու հաւատում ես, որ մէկ է Աստուած. լաւ ես անում։ Դեւերն էլ են հաւատում եւ դողում։ Ո՛վ փուչ մարդ, ուզո՞ւմ ես իմանալ. հաւատը դատարկ բան է առանց գործերի։ Աբրահամը՝ մեր հայրը, չէ՞ որ գործերով արդարացաւ՝ սեղանի վրայ հանելով իր որդուն՝ Իսահակին, որպէս զոհ։   (Հակ․ Բ 18-21)

գ․ ինչպիսի՞ խոսքերով է արտահայտվում աստվածապաշտությունը։
Հիմք՝ Միթէ մի աղբիւր նոյն ակից քաղցր եւ դառն ջուր կը բխեցնի՞։   (Հակ․ Գ 11)

դ․ ինչպիսի՞ հոգևոր հատկանիշներով, առաքինություններով է արտահայտվում աստվածապաշտությունը։
Հիմք՝ Իսկ վերին իմաստութիւնը նախ՝ սուրբ է եւ ապա՝ խաղաղարար, հեզ, բարեացակամ, լի ողորմածութեամբ եւ բարի գործերով, մաքուր խղճմտանքով, առանց կեղծաւորութեան։ (Հակ․ Գ 17)
Իսկ Հոգու պտուղն այս է՝ սէր, խնդութիւն, խաղաղութիւն, համբերութիւն, քաղցրութիւն, բարութիւն, հաւատարմութիւն, հեզութիւն, ժուժկալութիւն. այսպիսի բաներին օրէնք չկայ։ (Գաղ․ Ե 22)

ե․ որքանո՞վ է մարդու պատկերացումն աստվածապաշտության մասին հիմնված Ավետարանի և Եկեղեցու Առաքելական ուսմունքի վրա
Հիմք՝
Ինչպէս աւելի առաջ էլ ասացինք, հիմա էլ դարձեալ ասում եմ. «Եթէ մէկն աւետարանի ձեզ աւելին, քան ինչ որ դուք ընդունեցիք, նզովեա՛լ լինի»։ (Գաղ․ Ա 9)
Նա շնորհ տուեց ոմանց լինելու առաքեալներ, ոմանց՝ մարգարէներ, ոմանց՝ աւետարանիչներ, ոմանց՝ հովիւներ եւ ուսուցիչներ՝ հաստատելու համար սրբերին իրենց պաշտօնի կատարման մէջ, ի շինութիւն Քրիստոսի մարմնի, մինչեւ որ մենք բոլորս հասնենք հաւատի կատարեալ միութեանն ու Աստծու Որդու ճանաչմանը, կատարեալ մարդու աստիճանին՝ ունենալով ճիշտ Քրիստոսի հասակի չափը։ Այնպէս որ, այսուհետեւ չլինենք երեխաներ, որոնք տարուբերւում ու քշւում են վարդապետութեան բոլոր հողմերից, մարդկանց խաբեբայութեամբ, որոնք խորամանկութեամբ, խաբելով մոլորեցնում են. այլ ճշմարտութեամբ ապրելով սիրոյ մէջ, ամէն բան աճեցնենք նրա՛ մէջ, որ գլուխն է՝ Քրիստոս։   (Եփես․ Դ 11-15)

Սրանք արտաքին, երևացող հատկանիշներ են, որոնք կարելի է դիտարկել։ Մնացած, ներքին բաները, որոնք նկատելի է են Աստծուն և իրեն՝ մարդուն, մարդը կարող է քննել՝ իր խղճի և Եկեղեցու հոգևոր փորձառության միջոցով։
Title: Re: Աստվածապաշտութեան կերպարանք
Post by: Petros on September 13, 2009, 12:33:55 AM
Quote from: vahan on September 05, 2009, 01:52:08 PM
էնքան հեշտ է ասել սիրել, ներել, ծառայել բոլորին հավասարապես։  Քեզ մոտ ստացվու՞մ է։
Պիտի խոստովանեմ. որ ես մեծ տարբերություն եմ դնում հավատացող. և հավատքը ու իմ Տիրոջը ծաղրող մարդկանց մեջ։
եթե կարիքի մեջ են՝առաջինը պիտի հավատակից եղբորս օգնեմ և հետո նոր մյուսին։ Հիսուսն ինքն է ասում ՙՈվ այս փոքրիկներից մեկին. իմ անվան համար. մի բաժակ ջուր տա՝իր վարձքը պիտի ստանա՚
Այո՛, Վահան, ինձ մոտ ստացվում է:

Մի այլ տեղ էլ Հիսուսն ասում է, որ արևը ծագում է և՛ մեղավորների, և՛ արդարներին և այլն: Միշտ Սուրբգրյան մեջբերումներ ես անւմ, բայց կոնտեքստը մոռանում ես, թե որն է իմաստը: Մի քիչ մեկնություններ ուսումնասիրի: Կարծում ես` ես կամ մյուսները չե՞ն կարդացել Նոր Կտակարանը...
Title: Re: Աստվածապաշտութեան կերպարանք
Post by: vahan on September 13, 2009, 01:23:36 AM
Quote from: ars83 on September 12, 2009, 09:28:19 PM
Ինչպէս աւելի առաջ էլ ասացինք, հիմա էլ դարձեալ ասում եմ. «Եթէ մէկն աւետարանի ձեզ աւելին, քան ինչ որ դուք ընդունեցիք, նզովեա՛լ լինի»։ (Գաղ․ Ա 9)
Շատ բան կա ասելու .բայց սկսենք այս գեղեցիկ մեջբերումից։Չե՞ս կարծում արդյոք որ ղուրանը հենց Գաղ․ Ա 9 խոսքի՝ ավելի ավետարանվածն է
Title: Re: Աստվածապաշտութեան կերպարանք
Post by: vahan on September 13, 2009, 01:48:58 AM
Quote from: Petros on September 13, 2009, 12:33:55 AM
Quote from: vahan on September 05, 2009, 01:52:08 PM
էնքան հեշտ է ասել սիրել, ներել, ծառայել բոլորին հավասարապես։  Քեզ մոտ ստացվու՞մ է։
Պիտի խոստովանեմ. որ ես մեծ տարբերություն եմ դնում հավատացող. և հավատքը ու իմ Տիրոջը ծաղրող մարդկանց մեջ։
եթե կարիքի մեջ են՝առաջինը պիտի հավատակից եղբորս օգնեմ և հետո նոր մյուսին։ Հիսուսն ինքն է ասում ՙՈվ այս փոքրիկներից մեկին. իմ անվան համար. մի բաժակ ջուր տա՝իր վարձքը պիտի ստանա՚
Այո՛, Վահան, ինձ մոտ ստացվում է:

Մի այլ տեղ էլ Հիսուսն ասում է, որ արևը ծագում է և՛ մեղավորների, և՛ արդարներին և այլն: Միշտ Սուրբգրյան մեջբերումներ ես անւմ, բայց կոնտեքստը մոռանում ես, թե որն է իմաստը: Մի քիչ մեկնություններ ուսումնասիրի: Կարծում ես` ես կամ մյուսները չե՞ն կարդացել Նոր Կտակարանը...
Շատ ուրախ եմ քեզ համար .որ կատարյալ սեր ունես.այսինքն  լման հասակ և կատարյալ հավատք ունես. շնորհակալություն  նաև  մեկնություններ կարդալու ցուցումներիդ համար.կարծում եմ  նաև քեզանից կարելի է  սովորել.էլ ինչ մեկնություն։
Title: Re: Աստվածապաշտութեան կերպարանք
Post by: ars83 on September 13, 2009, 05:19:09 AM
Quote from: vahan on September 13, 2009, 01:23:36 AM
Quote from: ars83 on September 12, 2009, 09:28:19 PM
Ինչպէս աւելի առաջ էլ ասացինք, հիմա էլ դարձեալ ասում եմ. «Եթէ մէկն աւետարանի ձեզ աւելին, քան ինչ որ դուք ընդունեցիք, նզովեա՛լ լինի»։ (Գաղ․ Ա 9)
Շատ բան կա ասելու .բայց սկսենք այս գեղեցիկ մեջբերումից։Չե՞ս կարծում արդյոք որ ղուրանը հենց Գաղ․ Ա 9 խոսքի՝ ավելի ավետարանվածն է
Չեմ կարող հարցիդ պատասխանել, քանի որ չեմ կարդացել այն (չնայած՝ սկսել եմ կարդալ)։ Որովհետև «ավելին է ավետարանում» ասողը պետք է մատնանշի նաև, թե ո՞րն է կոնկրետ այդ «ավելին»։
Title: Re: Աստվածապաշտութեան կերպարանք
Post by: Petros on December 06, 2009, 12:44:24 AM
Quote from: vahan on September 13, 2009, 01:48:58 AM
Շատ ուրախ եմ քեզ համար .որ կատարյալ սեր ունես.այսինքն  լման հասակ և կատարյալ հավատք ունես. շնորհակալություն  նաև  մեկնություններ կարդալու ցուցումներիդ համար.կարծում եմ  նաև քեզանից կարելի է  սովորել.էլ ինչ մեկնություն։
Լավ կլինի, Վահան ջան:
Title: Re: Աստվածապաշտութեան կերպարանք
Post by: vahan on December 06, 2009, 09:36:20 AM
Quote from: Petros on August 23, 2009, 03:12:22 AM
Եթե զատորոշենք, ապա նաև տարբերություն կդնենք սրա և նրա միջև: Իսկ դա մեզ պե՞տք է: Կարծում եմ, որ` ոչ:
Շատ ավելի լավ է սիրել, ներել, ծառայել բոլորին հավասարապես:
Սա իմ կարծիքն է:
Պետրոս.եթե ես ասեմ. որ բոլորին սիրում եմ հավասարապես.ուրեմն հաստատ անկեղծ չեմ ինքս ինձ հետ։ ես խոսքս կազմեցի իմ օրինակով. բայց ամեն մարդ թող իր համար այդ օրինակը  քննի։
Քրիստոնեական սերը զատորոշում է մերձավորի հանդեպ  տածած սերը՝ թշնամու սիրուց։Հիսուս  չասաց  թէ ՝ սիրիր քո թշնամուն քո անձի պես.այլ՝ քո ընկերոջը ու մերձավորին։
Title: Re: Աստվածապաշտութեան կերպարանք
Post by: vahan on December 06, 2009, 01:46:59 PM
Quote from: ars83 on September 13, 2009, 05:19:09 AM
Quote from: vahan on September 13, 2009, 01:23:36 AM
Quote from: ars83 on September 12, 2009, 09:28:19 PM
Ինչպէս աւելի առաջ էլ ասացինք, հիմա էլ դարձեալ ասում եմ. «Եթէ մէկն աւետարանի ձեզ աւելին, քան ինչ որ դուք ընդունեցիք, նզովեա՛լ լինի»։ (Գաղ․ Ա 9)
Շատ բան կա ասելու .բայց սկսենք այս գեղեցիկ մեջբերումից։Չե՞ս կարծում արդյոք որ ղուրանը հենց Գաղ․ Ա 9 խոսքի՝ ավելի ավետարանվածն է
Որովհետև «ավելին է ավետարանում» ասողը պետք է մատնանշի նաև, թե ո՞րն է կոնկրետ այդ «ավելին»։
Արսեն. այդ ասողը ես եմ ու ինձ համար շատ հեշտ է ասելը թէ որն է ղուրանի ՙԱվելի ավետարանվածը՚։
Բոլորին է հայտնի որ ղուրանը  գեղարվեստական կամ ժամանցային գիրք չէ։Այն հանդիսանում է  այսպես ասած հոգևոր գիրք։ Նաև գիտենք որ այդ գիրքը չի ընդունում Հիսուս  Քրիստոսին որպես Աստծո միածին որդի ու մարդկության  տեր ու փրկիչ։
Ղուրանում նկարագրվող Ալահը ոչ մի ընդհանուր եզր չունի  մեր ճանաչած  ճշմարիտ Աստծո հետ։ՈՒստի ըստ իս.  այդ գրքում ոչ թէ ավելի ավետարանված բան կա.այլ  այն ամբողջությամբ  ավելնորդ ու  հակաաստվածային է. իհարկե՝  քրիստոնեական աշխարհայացի դեպքում։
Ղուրան կարդալու միայն մեկ տարբերակն է ինձ հասկանալի ՝երբ  նպատակ ունես բացահայտել այնտեղի  սխալները և ներկայացնել հանրությանը։ Իսկ որպես հետաքրքրություն՝ իր անձը  Տիրոջը նվիրած մարդուն. այն չի կարող հանդիսանալ։Ինչպես մկնդեղը չի կարող հետաքրքիր լինել խոհարարին ։
Իրավիճակը առավել ծանր եմ համարում. երբ տիպիկ աշխարհային մեղքով բեռնավորված այլ ֆորումներում .ուր  չեն պակասում սատանիստներն(Իդեպ եթե չեմ սխալվում սատանիստի հետ նաև ընկեր էիր գրանցված ֆորումում.այնպես չէ՞) ու Աստծո  խոսքի հակառակորդները  .իրեն քրիստոնյա հռչակած  ու  դեռ ուրիշների քրիստոնեության սիրո վիա  կասկածող մարդը. վերցնում ու հայտարարում է որ ՙես անցնում եմ ղուրանի ուսումնասիրմանը՚։
Սակայն դատողը ես չեմ ոչ էլ ուզում եմ որև է մեկին քարկոծել։ Ինքս գրածիս մեջ ավելի շատ նախազգուշական հորդորանք եմ  տեսնում ու կուզեի. որ դու էլ այդպես ընդունեիր։(չեմ ասում թէ սովորեցնում եմ քեզ.կամ ինձանից սովորիր.ուզում եմ ասել  խոսքս  թշնամանքով կամ դատապարտությամբ  չեմ գրել)։
Title: Re: Աստվածապաշտութեան կերպարանք
Post by: Petros on December 06, 2009, 08:33:05 PM
Quote from: vahan on December 06, 2009, 09:36:20 AM
Քրիստոնեական սերը զատորոշում է մերձավորի հանդեպ  տածած սերը՝ թշնամու սիրուց։Հիսուս  չասաց  թէ ՝ սիրիր քո թշնամուն քո անձի պես.այլ՝ քո ընկերոջը ու մերձավորին։
Վահան ջան, Քրիստոս նման բան որտե՞ղ է ասել:
Արի մի հատ նայենք, թե Նա ինչ արեց Իրեն սպանողների նկատմամբ: Աղոթեց ու խնդրեց Հորից, որ ների, չէ՞:
Քրստոս էնքան բաներ է արել, որ ասելուց էլ շատ են արածները ու ասեց, որ հետևենք Իրեն:

Ինչ վերաբերվում է սիրուն, ապա ես չէ, որ սիրում եմ, ուղակի հասկանում եմ, որ Աստծո Սիրուն նաև նրանք ու բոլորս ենք արժանի: Այսինքն, այն փաստը, որ Աստված բոլորին սիրում է, ինձ բավարար է, որ ... դե հասկացար: