Կնոջ դերը քրիստո

Started by Maro, August 30, 2006, 03:38:46 AM

Previous topic - Next topic

Maro

Եւ այստեղից հետևություն`որպեսզի քրիստոնյա կինը կատարի իր դերը ընտանիքում, հարկավոր է ընդամենը հնազանդությու՞ն:

Satenik

Երևի թե, Մարո ջան: ՈՒ դա քիչ բան չէ: Հնազանդվել նշանակում է նախ համաձայնել, որ նվաճված ես, Պսակի ժամանակ հարց են տալիս "հնազա՞նդ ես", ինձ թվում է դա նշանակում է նվաճվա՞ծ ես, թե՞ հլա դեռ քեզ պիտի նվաճեն: Եթե կինը իրեն նվաճված չի զգում, նա չի հնազանդվի: Նա կամ պիտի փնտրի իրեն նվաճողին, կամ էլ պիտի ամբողջ օրը կռիվ տա ամուսնու հետ ամեն դատարկ հարցի շուրջ, ամուսինն էլ պիտի փորձի նվաճել կնոջը, հնազանդեցնել նրան: Հիմար վիճակ: Եթե ամուսնացել ես, եթե դարձել ես այդ մարդու կինը, ուրեմն պիտի հնազանդվես, որպեսզի քեզ վստահեն, ու դու էլ վստահես, որպեսզի քեզ գնահատեն ու սիրեն, դու էլ գնահատես ու սիրես: Չարժե կյանքը վատնել ներընտանեկան կռիվների մեջ, երբ դրսում աջ ու ձաղ մարտահրավերներ կան: Ամուսնացա՞՝, լավ, կպնեմ մարդուս, դառնամ նրա կողակիցը, որ օգնեմ ինձ տեր լինելուն: Եթե խանգարեմ, ուրեմն էլի ես եմ մնալու հիմար վիճակում:

Mariam

#42
Ka ayn, inch grum enq, inch grum em, u ka im aghchike, ir bolor bari yeraznerov:
Chat piti tsankanayi, vor ir amusine iren che'nvatji... Nra mech inchkan yerazner kan, inchkan daghand u karoghutyunner... Chad pidi aghotem, vorbeszi michd pokhadarz siro u amenamez harganqi mech abri amusini het: Harganq' nra bolor bari koghmeri u karoghutyunneri nkadmamb:
Bayts arten inqe gidi, te inchpisi amusin e endrelu - yev vori hed bolorovin chi tsankanum aprel.

Varaz

#43
Հիմա փորձեմ ես հետևություն անել, Մարո:
Եվ երբ կինը հնազանդության խոստում է տալիս, պիտի ճշմարիտ գիտակցի, թե ինչ է պարունակում իր մեջ այդ "հնազանդությունը":
Հարկ է նաև անրադառնալ ամուսնու խոստմանը՝ տեր լինելուն: Մի նայեք այս բառին իբր ավանակի տեր (շատ-շատ կներեք արտահայտությանս համար): Կին ունենալը՝ ամուսնանալը, սրբություն է: Եվ ինչպես կարելի է տիկնոջը նայել իբրև հնազանդվողի: Տեր, իմ հասկացողությամբ, նշանակում է հոգատար, կազդուրիչ, կերակրող (և՛ նյութապես, և՛ հոգևոր իմաստով) և ի վերջո մի անձ, որը վերջնական որոշումներ է կայացնում ի օգուտ իր ընտանիքի (բայց տիկնոջ հետ խորհրդակցելն անհրաժեշտ է համարում, և խնդրի լուծման որոշումը գտնում են միասին, որտեղ պիտի գերակշռի ամուսնու վերջնական որոշումը):
Սաթենիկն այնպես արտակարգ մոտեցավ այս հարցին, օրինկ բերելով հենց իր ընտանեկան դրությունը, որ պիտի յուրաքանչյուր ամուսին "նախանձով" նայի տվյալ իրողությանը: Սաթենիկ, անչփ շնորհակա եմ ձեզ, որ այդպիսին եք: Աստված ձեր ընտանիքից սերն ու խաղաղությունն անպակաս պահի: Եղեք լավ օրինակ մեր ազգակիցների համար: Խոնարհվում եմ ձեր ընտանիքի առաջ:

Mariam

Varaz, akenhayt e, vor Satenik u tuq bazartsakapes hamakarziq eq: Sakayn, zez asem, vor irakanum endaniqi hogevor snund amenun bachkhoghe' mayrn e:
Astvaz e mez dalis hogevor snunde, u aghotogh dra pokhantsum e endaniqin... Chad hatjakh, aghotoghe' kinn e:
Im mayrakan aghotqe ayn e, vor aghchiks hnazandvelov amusinin, henazandvi mimiayn baru u siro, veh u geghetsik zgatsumneri, u yerpeq che'tjanachi. koptutyun, brnutyun u nman korzanich hangamanqner:

Maro

#45
Իրականում մենք թեմայից շեղվեցինք իմ կարծիքով: Հարցը այստեղ խոնարհության մեջ չէ: Կոնկրետ ես այդպիսի հարց չունեմ իմ մեջ: Ես համոզված եմ, որ սիրող կինը միշտ կզիճի իր սիրելի տղամարդուն, ինչքան էլ դա դժվար չլինի իր համար: Եւ հետաքրքիրը այն է, որ դա իր համար զոհաբերություն չի լինի, այլ հաճույք:

Իմ հարցը, թե ոնց խոնարհ, հնազանդ....դե մի խոսքով քրիստոնյա կինը հմտությամբ կատարի իր դերը:
Եթե այդ դերը կատարեկու համար, բացի խոնարհությունից ոչինչ պետք չէ, ուրեմն իմ հարցի պատասխանը ունեմ արդեն:

Legna

Quote from: Satenik on October 26, 2006, 11:40:36 AM
Quote from: Legna on October 03, 2006, 02:58:16 PM
Այ ժող ,ոչ  մի  կենդանի էակի չի կարելի ղեկավարել ,!!!

Բոլոր կենդանի էակներն էլ ղեկավարվում են, սիրելիս, իսկ մարդը՝ բոլորից առավել: 30:)



հա  6:) 36:)
գնամ գցվեմ 43:)
Քանզի նա ով տրվում է մտքով,տրվում է մարմնից առավել...

Mariam

Maro, sern e harkavor, sern ar Astvaz u sern ar amusin u yerekhaner: Mayrakan anhun ser, vore amen or, orakan amen vayrkyan piti apatsutsvi...
Siruts en bkhum myus bolor araqelutyunnere' khonahutyun, hamberutyun, anznvirvarzutyun...
Ser u aghotq. Vorovhetev astvazayin e ayn sere', vor mezanits' mayrerits e pahantjvum: U yete chunenanq, chat teri u skhal kerpov kkatarenq mer glkhavor araqelutyune' mer yerekhaneri mezatsel Siro, Havati u Imastutyan mech:
Aghotqe, u nranits bekhaz krisdoneakan bolor hatkanichnere - karta surp Boghosi teghtere, grvaz e kristoneakan bolor qaghtsr ptughnere, arants vori anhachogh klini mer yerekhaneri dastiarakelu bolor tjankere:
Sere, aghotq, u usum' Astvazachnchi usumnasirutyun, Pataragi gnaln u aghortvele, khostovanel mer sepakan meghqn, u Astzu siraz kyanqov aprele...
Ayt ein anum mer tatere: Menq chanenq ?

Satenik

#48
Վարազդատ, շնորհակալ եմ ջերմ խոսքերի համար, նույնիսկ շփոթվեցի:
Ցանկացած մարդ կարիք ունի լավ ընտանիքի, ձգտում է դրան: Բայց միշտ չէ, որ դա մարդկանց հաջողվում է: Շատ պատճառներ կան, որոնցից մեկը շրջապատում եղած ընտանիքների որակն է: Որքան շատ են մեզ շրջապատող հասարակության մեջ լավ ընտանիքները, այնքան մեծ է հավանականությունը, որ մեր ընտանիքն էլ լավը կլինի: Ընդունված ավանդույթների դերը շատ դեպքերում որոշիչ է դառնում: ՈՒստի բնական է, որ մեկը, որի ընտանիքում տիրում է համերաշխություն, կձգտի տեսնել նույնը և շրջապատող ընտանիքներում: Մարդկանց կողմից ընդունված ու մշակված կարգուկանոնը կամ անմշակ անկարգությունը ոնց էլ լինի կանդրադառնան մեզ վրա: Հատկապես եթե զավակներ ես մեծացնում, որոնց նույնպես կարիք ունես օգտակար փորձ հաղորդելու, ուստի կձգտես, որ բարեպաշտ մարդիկ շրջապատումդ ավելի շատ լինեն:
Պատկերացրեք, որքան հաճելի է երբ շուրջդ բոլորը լավ են, այդ պայմաններում ուզես թե չուզես, դու էլ լավ կլինես: Այնպես որ ես ինքս էլ շատ կուզեի, որ մեր ֆորումի մասնակիցները ավելի շատ պատմեն իրենց ու շրջապատող ընտանիքների լավ կողմերից: Վերջապես դա լավ փորձ է ու օրինակ:

Mariam

Satenik, hetaqrqir tema e, batsir ays teman: Menq el hargum enq qo motetsumnere u tsankanum enq qo vkayutyune kartal:
Maroyin im tvaz pataskhane lratsenem: Sireli Maro, im karziqov, knotj amenen eakan dere entaniqum hetevyaln e: Minchev mer amusinnere mezanits aveli en drsi het achkhatum, anendhad chpvum, drakan bayts aveli' drsi bolor batsasakan aztetsutyunnere krum - voronq anasdvazutyunits en bekhum -, menq aghotakan kyanqov aynchap hezorananq, vorpeszi nrants achaktsenq ayspes, asenq' hamestoren, aysinqn annechmareli zevov, bayts hezorapes achaktsenq nrqnts mer aghotqov:
Mer yerekhaneri khorates dastiarakutyun talu mer partakanutyune amenen lav zevov katarelu hamar - vorov pataskhanatu enq Astzu arach - nayev letsveln u amrapndveln e hogevor hzor kyanqov, vorov mer yerekhanerin k'sovoretsnenq Astzu hargel u sirel, vore handisanalu e nrants kyanqi himqe:
Imastutyun e harkavor pokhantsel mer yerekhanerin, imastutyun e harkavor ambarel: Khonarvel Astzo arach, u hzoranal hogov, kutakel aynpisi imastutyun, vorov drsi amboghch animasdutyan tem patvastenq mer yerekhanerin:
Mer partakanutyune nayev u nakh yev arach kayanum e nranum. mer endaniqe verazel Arqayutyan mi poqrik hangrvan, ur na gtni Sere, u nranits bekhaz bolor drakhdayun pargevnere, vorpeszi havati kendani mer orinake tesnelis, mer yerekhan u amusine tsankanan motenal Astzun: